Problemer med TDC bredbånd!
Fra : Dopedog

Dato : 27-06-05 12:18

Jeg har på det seneste haft problemer med mit TDC bredbånds abbonnement
(2048 / 512). Problemet er at cirka hvert 2. til 5. minut "dør" både min up-
og download nærmest. De falder ihvertfald begge 2 ned på under 10, hvorefter
de igen stiger til normal hastighed i cirka 2 til 5 minutter.

Hvad kan problemet være ? Jeg kører med Win XP UK Pro Edition (med SP2) og
har IKKE nogen router.

Jeg har tjekket for spy og adware men synes ikke jeg kan finde noget der, så
det er nok ikke det der er problemet.

-Ronnie

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-06-05 11:10

"Dopedog" <dopedogDELETETHIS@privat.dk> skrev

> [...]
> de igen stiger til normal hastighed i cirka 2 til 5 minutter.
>
> Hvad kan problemet være ? Jeg kører med Win XP UK Pro Edition (med SP2) og

tlf: 8080 8080

TDC har da normalt en god support, hvad siger de?

Hvis det er så galt fat, så må TDC da kigge på det...

Claus