SOMMER CAMPING-QUIZ!
Fra : verner

Dato : 26-06-05 20:55

Hvad er det for en forening som:

-censurerer sine medlemmer helt vildt?
-knægter ytringsfriheden i foreningen?
-som arrogant ikke vil gå i dialog med EGNE medlemmerne?
-som tildeler sig selv ben,diæter og frynsegoder uden
medlemmernes viden?
-forsøger at svine konkurrenter til/sætte dem i et
dårligt lys der hvor pengene kommer fra?
-det er forbudt at debatere foreningens love ?
-det er forbudt at debattere foreningens fremtid?
-det er forbudt at stille spørgsmål til formanden udover
een aften hvert andet år? HVIS HAN GIDER AT SVARE ALTSÅ!
-hvor referater er hemmelige?
-hvor regnskaber er hemmelige?
- hvor der er ingen eller meget dårlig information
vedr. ovennævnte?
-hvor al kritik CENSURERES væk ?
-HVOR ROS MODTAGES OG OFFENTLIGGØRES
MED STOR GLÆDE og ofte?

Kære læsere jeg ved godt at det er en meget vanskelig quiz, især for en 4-5
stykker her i dette forum! Jeg tror ikke de kan finde ud af svaret! men de
må gerne modtage lidt hjælp fra de kløgtige!

Jeg kan give et lille hint : DET HANDLER OM CAMPING.

Der findes jo mange hundrede foreninger i Danmark! men camping skulle gøre
det lidt lettere! men jeg kan garantere jer der findes KUN EEN forening som
opfylder kreterierne for denne quiz om camping.

Jeg ved at i kløgtige kan finde svaret, og der er EEN stor præmie som der
trækkes lod om blandt de rigtige løsninger. Held og lykke med camping-quizen
)

Venlig hilsen
verner

Fra : Trix

Dato : 26-06-05 21:47

> Hvad er det for en forening som.............................

Det må da uden tvivl være LVCF du tænker på !

"Lille Verners Canping Forening"

Hilsen Torben

Fra : verner

Dato : 26-06-05 23:47

"Trix" <postFJERG@FJERNrisager-give.dk> skrev i en meddelelse

> Det må da uden tvivl være LVCF du tænker på !
>
> "Lille Verners Canping Forening"
>

> Hilsen Torben

Desværre Torben, det er ikke det rigtige svar )
du deltager desværre heller ikke i lodtrækningen om den fine gevinst )

Hilsen
verner

Fra : Gamle

Dato : 27-06-05 00:22

"verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Desværre Torben, det er ikke det rigtige svar )
> du deltager desværre heller ikke i lodtrækningen om den fine gevinst )

Det kan du da ikke være bekendt.
Du bliver da sponseret af DCU *G*

Mvh.
Torben (men ikke ham ovenover)

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 27-06-05 08:10

"Gamle" <torbenth@it.dk> skrev i en meddelelse

> "verner" <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hm, det er en svær en denne opgave, for når det kommer fra Verner, så får
man jo straks fornemmelsen af, at det - igen - kunne være DCU som han er
ude
efter.

Men så enkelt er det jo nok ikke, så jeg har virkelig prøvet, at finde en
løsning på opgaven, men der er jo flere svarmuligheder på

-censurerer sine medlemmer helt vildt?

-knægter ytringsfriheden i foreningen?
Landbrugsraadet ?

-som arrogant ikke vil gå i dialog med EGNE medlemmerne?
Jeg synes denne passer bedst på Arla - som jo både er en forening og
et
selskab.

-som tildeler sig selv ben,diæter og frynsegoder uden
medlemmernes viden?
Partiet Socialdemokraterne ?

-forsøger at svine konkurrenter til/sætte dem i et
dårligt lys der hvor pengene kommer fra?
Enhedslisten eller SF ?

-det er forbudt at debatere foreningens love ?
Dansk Folkeparti ?

-det er forbudt at debattere foreningens fremtid?
CD ?

-det er forbudt at stille spørgsmål til formanden udover een aften hvert
andet år? HVIS HAN GIDER AT SVARE ALTSÅ!
Hm, efter Verners udsagn kunne det jo være DCU - men jeg har faktsik
sendt mail til deres formand og fået svar, så det kan jo ikke være dem.
Bedste gæt bliver derfor Sønderjysk Vælgerforening ?

-hvor referater er hemmelige?
FDM eller partiet Venstre ?

-hvor regnskaber er hemmelige?
Hm....i lyset af at DCU netop har offentliggjort deres hovedtal i
medlemsbladet, så kan det jo heller ikke være dem i denne omgang.
Bedste gæt er derfor Enhedslisten eller Junibevægelsen

- hvor der er ingen eller meget dårlig information vedr. ovennævnte?
LO - i forhold til de skjulte partistøtter

-hvor al kritik CENSURERES væk ?
Dansk Kennelklub

-HVOR ROS MODTAGES OG OFFENTLIGGØRES MED STOR GLÆDE og ofte?
Dansk Folkeparti, Søren Pinds fan-klub, Tony Blairs vælgerforening

Det var mit bedste skud - med en lille mistanke om, at jeg nok har ramt
lidt
ved siden af hensigten med quiz'en

/Flemming U

Fra : Kim Hansen

Dato : 27-06-05 10:34

"Flemming Udbjørg" <flemming@udbjorg.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Dansk Folkeparti, Søren Pinds fan-klub, Tony Blairs vælgerforening
>
> Det var mit bedste skud - med en lille mistanke om, at jeg nok har ramt

Hej Flemming jeg kan godt forstå at du ikke kan løse opgaven for du har ikke
forstået hvad opgaven omhandler eller er.
Du skal finde en forening hvor -alle- forholdene er at finde.

MVH
Kim

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 27-06-05 12:32

"Kim Hansen" <cdebat@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Jamen Kim, jeg har så ganske udmærket forstået pointen, og at der
selvfølgelig kun er én løsning, som gerne skulle munde ud i, at det
selvfølgelig er DCU, der er tumpe-organisationen.

Den rigtigt opmærksomme læser af mit indlæg vil opdage ironien - og at jeg
dertil ikke mener, at DCU kan leve op til værdigheden, da i hvert fald ét af
punkterne ikke passer på mine oplevelser med organisationen.

Såh...nu er det jo selvfølgeligt spændende at se, hvilken løsning quizen
har. Mit gæt er, at man (Qiuz-master) er ret ligegelad med andres mening om
emnet, og allerede har låst sig fast på løsningen, uanset om den passer
eller ej.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 27-06-05 18:18

> Jamen Kim, jeg har så ganske udmærket forstået pointen,

> /Flemming U

Hej Flemming Udbjørg.

Jeg forsøgte at hjælpe dig på vej med oplysningen om at hjælpeordet
er CAMPING?

Dit svar afspejler jo at du ikke tænker i campingbaner )
men mere i politisk og UDENOMSSNAK.

Jeg tror du lukker øjnene for virkeligheden.
Prøv at læse på www.campingferie.dk der er
der mange som skriver om virkeligheden?

Er der virkelig KUN EET emne som ikke passer på dig?
Så skal du tænke på at quizen ikke udelukkende går
på dine erfaringer, men et samlet billede på hvad
der foregår i DEN forening du skal finde?

/verner

Fra : Brian S Jensen

Dato : 27-06-05 16:20

> [...]
> Jeg ved at i kløgtige kan finde svaret, og der er EEN stor præmie som der
> trækkes lod om blandt de rigtige løsninger. Held og lykke med

Hej Verner

Hvis nu jeg gætter på DCU - ikke fordi at jeg mener at de opfylder alle
krav, men
for at få afsluttet den her latterlige Quiz - lover du så at holde k*ft ?

Præmien behøver jeg ikke - behold lortet

Mvh. - og god sommer til i andre
Brian S Jensen

Fra : verner

Dato : 27-06-05 18:23

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Brian

> Hej Verner

> Hvis nu jeg gætter på DCU - ikke fordi at jeg mener at de opfylder alle
> krav, men

Jeg kan jo ikke røbe om du har gættet rigtigt Brian, så ødelægger
jeg jo quizen for andre!

> for at få afsluttet den her latterlige Quiz

Er den FOR svær for dig ))

- lover du så at holde k*ft ?

Nej da. Brian kender du ordet ytringsfrihed? og
ved du hvad ordet betyder?

> Præmien behøver jeg ikke - behold lortet

Der skal jo trækkes lod bland de rigtige svar ikke!
så det er jo ikke sikkert at du vinder Brian.

> Mvh. - og god sommer til i andre

Det hedder JER andre Brian ))

> Brian S Jensen

/verner

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 27-06-05 19:27

Verner har tilbragt lang tid i mit Kill filter da jeg finder at han
ødelægger gruppen med sine indlæg.

Beklageligvis kommer hans tåbeligheder frem i lyset da der altid er
nogen der vælger at svare ham.

For helt at undgå ham vil jeg derfor indføre følgende private procedure.

Alle der vælger at svare Verner ryger også i killfiltret, dette afskærer
mig desværre fra at læse de personers fornuftige og seriøse indlæg, men
det må jeg affinde mig med, da jeg desværre ikke kan slippe af med
Verner på anden måde.

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
Keld Rasmussen
Camping di Venezia om en uge

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 27-06-05 19:37

"Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig desværre fra at læse de personers fornuftige og seriøse indlæg, men
> det må jeg affinde mig med, da jeg desværre ikke kan slippe af med

Det er så dit helt frie valg - og Verner er bestemt også i mit
kill-filter,
hvor også Kim Hansen ligger.

Ind imellem er der bare brug for lidt modspil - og ironi - til disse
tosserier.

God ferie - uden tanker på Verner og hans menighed.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 27-06-05 20:51

"Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Verner har tilbragt lang tid i mit Kill filter da jeg finder at han
> ødelægger gruppen med sine indlæg.

Jeg tror dine humorforladte indlæg er mere ødelæggende.

> Beklageligvis kommer hans tåbeligheder frem i lyset da der altid er nogen
> der vælger at svare ham.

Ja, alle er heldigvis ikke som dig.

> For helt at undgå ham vil jeg derfor indføre følgende private procedure.
> Alle der vælger at svare Verner ryger også i killfiltret,

IHE, hvor er du altså smart )

>dette afskærer mig desværre fra at læse de personers fornuftige og seriøse
>indlæg,

Du er virkelig ikke nem at narre.

>men det må jeg affinde mig med, da jeg desværre ikke kan slippe af med
>Verner på anden måde.

Jo da hold dig væk fra mine indlæg! Hver gang du ser ordet verner
SÅ spring indlægget over ! Er opgaven FOR svær for dig?

> Keld Rasmussen
> Camping di Venezia om en uge
> Kan ikke vente

ÅHE nej lille Keld, nu skal du jo i dit eget kill filter lille Keld ))))

/verner

Fra : Peg

Dato : 29-06-05 09:35

Hej
Når du så alligevel læser hans indlæg må dette jo skyldes at dit kill filter
ikke fungerer. Eller er det også bare tom snak

Peg

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 29-06-05 12:53

"Peg" <hvs-itkoNospam@hjv.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Når du så alligevel læser hans indlæg må dette jo skyldes at dit kill
filter
> ikke fungerer. Eller er det også bare tom snak

NIX - jeg modtager intet med Verner som afsender ! Jeg læste indlægget
fra
"Gamle", som så indeholdt emne fra Verner - og det var det jeg svarede på!
Jeg korresponderer ikke med Verner.

/Flemming U

Fra : verner

Dato : 29-06-05 13:48

> NIX - jeg modtager intet med Verner som afsender ! Jeg læste indlægget
> fra
> "Gamle", som så indeholdt emne fra Verner - og det var det jeg svarede på!

Ja du kunne ikke lade være med at læse mit indlæg også, dit svar røber dig
hahahahahahahahhahahahhahaha
hohohohohohoohohohohoohoho

> Jeg korresponderer ikke med Verner.

Nej for du kan ikke lide kendsgerninger fra den virkelige verden,
du har en drømmeverden om DCU.

MEN DU LÆSER MINE INDLÆG HAHAHAHAHAH.
DIN NYSGERRIGHED KAN DU IKKE STYRE.

> /Flemming U

/verner

Fra : Per Rasmussen

Dato : 29-06-05 10:07

> [...]
> mig desværre fra at læse de personers fornuftige og seriøse indlæg, men
> det må jeg affinde mig med, da jeg desværre ikke kan slippe af med Verner

Opret en meddelelsesregeler, som sletter på emne, så får du stadig alle OK
indlæg igennem.

Per Rasmussen
Volvo V70 2,4T, KABE Briljant

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 30-06-05 22:56

Per Rasmussen wrote:
> "Keld Rasmussen" <spam@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

> Opret en meddelelsesregeler, som sletter på emne, så får du stadig alle OK
> indlæg igennem.

En nærmere gennemgang af mulighederne i min reader (mozilla thunderbird)
giver mulighed for at ignorere en tråd hvis den er startet af en person
i killfilteret, det må prøves først

--
Keld Rasmussen