MySQL og MSDE på samme maskine?
Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 26-06-05 19:25

Jeg har en WinXP pro maskine til udvikling, som kører en MySQL-database.
Nu vil jeg gerne kunne arbejde med MSDE også, men hvis jeg installerer
MSDE, lukker den tilsyneladende MySQL...

Kan det lade sig gøre at køre de to databaser samtidig på samme maskine?

Kim

Fra : Kim Andersen

Dato : 01-07-05 09:42

Det skulle der ikke være nogle problemer med. Hvad med fejl meddelser etc ??

/Kim

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 02-07-05 10:22

Kim Andersen wrote:

> Det skulle der ikke være nogle problemer med. Hvad med fejl meddelser etc ??

Hmm, jeg prøvede lige at installere MSDE igen - denne gang gik det uden
problemer, ved ikke lige, hvad der gjorde forskellen, men tak for
opmuntringen!

Kim