Opgradering fra CC
Fra : Mummi

Dato : 26-06-05 18:58

Hej NG

Jeg har CC som udbyder, og har på nuværende tidspunkt en 2048/512 linie, men
i lørdags modtager jeg et brev om at min linie vil blive opgradet til
6144/768 til samme pris som jeg betaler nu 559 kr i mdr

Vil høre om der er andre som osse har modtaget sådan et tilbud fra CC??

Mvh

Mummi

Fra : Peter Anskjær

Dato : 26-06-05 19:03

"Mummi" <mummitrolden@popfyr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 6144/768 til samme pris som jeg betaler nu 559 kr i mdr
>

> Vil høre om der er andre som osse har modtaget sådan et tilbud fra CC??

Der er mange andre der har modtaget et lign. brev fra CC, det har dog
generelt været de personer der hidtil har betalt 669kr/mnd der har fået
tilbudt 6144/768. Er du sikker på at du kun betaler 559 kr/mnd på nuværende
tidspunkt, jeg ved godt at listeprisen lige pt er 559kr/mnd, men det er ikke
sikkert din pris er ændret da du jo netop bliver opgraderet pr. 22/7 senest.

Mvh
Peter

Fra : Mummi

Dato : 26-06-05 19:07

Hejsa igen

Har en lille rettelse... betaler 669kr/mdr

Mvh Mummi

Fra : Erroneus

Dato : 27-06-05 19:01

"Mummi" <mummitrolden@popfyr.dk> wrote in

> Hejsa igen
>

> Har en lille rettelse... betaler 669kr/mdr
>
> Mvh Mummi

Fint for så giver det mening :)

Flere som er på en CC central og betaler 669 kr. har modtaget det brev med
6mbit, hvor kunder som betaler 595 får 4mbit.

---
HoderJ

Fra : Henrik Madsen

Dato : 27-06-05 21:07

On 27 Jun 2005 18:00:38 GMT, Erroneus <hoderj@gmail.com> wrote:

>Fint for så giver det mening :)

>Flere som er på en CC central og betaler 669 kr. har modtaget det brev med
>6mbit, hvor kunder som betaler 595 får 4mbit.

Gad så vide om det bliver officielle CC priser eller om det blot er
endnu en gang "gæt en pris" ...

Henrik

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 27-06-05 13:06

"Mummi" <mummitrolden@popfyr.dk> wrote in message
> [...]
> 6144/768 til samme pris som jeg betaler nu 559 kr i mdr
>

> Vil høre om der er andre som osse har modtaget sådan et tilbud fra CC??

Jeg gætter på det kun er CC brugere der kører på CC's egne centraler der får
dette tilbud, har nogen på en TDC central også modtaget det?