Overblik over hvad en CC ADSL koster i pra~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 26-06-05 18:53

For at forsøge at på at få overblik over hvad CC tager for ADSL
forbindelser, og hvad de bliver opgraderet til her om få uger, så har jeg
lavet en side i min wiki

http://milli.dk/index.php/CC_ADSL_priser

Besøg den, og tilføj oplysninger for dig selv. Få alle andre til også at
gøre det.

Ivar Madsen
Der har fået sat en web (mediawiki) server op. milli.dk

Fra : Lars

Dato : 02-07-05 22:56

"Ivar Madsen" <spam.news.cc@milli.dk> skrev i en meddelelse
> For at forsøge at på at få overblik over hvad CC tager for ADSL
> forbindelser, og hvad de bliver opgraderet til her om få uger, så har jeg
> lavet en side i min wiki
>
> http://milli.dk/index.php/CC_ADSL_priser

kan ikke komme ind på siden?

Fra : Ivar Madsen

Dato : 02-07-05 23:53

Lars wrote:

> kan ikke komme ind på siden?

Serveren var brudt ned, men er nu oppe og køre igen.

Ivar Madsen
Hjælp til med at få overblik over CC's ADSL priser på
http://milli.dk/index.php/CC_ADSL_priser

Fra : nuno alexandre

Dato : 03-07-05 09:43

On Sun, 2005-07-03 at 00:53 +0200, Ivar Madsen wrote:

> Serveren var brudt ned, men er nu oppe og køre igen.

Sorry! The wiki is experiencing some technical difficulties, and cannot
contact the database server.
Can't connect to local MySQL server through socket
'/var/lib/mysql/mysql.sock' (111)

         nuno
--
"Non-free programs are dangerous to you and to your community.
Don't let them get a place in your life." - RMS

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-07-05 21:22

nuno alexandre wrote:

> Sorry! The wiki is experiencing some technical difficulties, and cannot
> contact the database server.
> Can't connect to local MySQL server through socket
> '/var/lib/mysql/mysql.sock' (111)

Det ser ud til at det er være, end først antaget, men det er forhåbentligt
ikke umuligt for mig at få den op og køre igen, altså stabilt!

Men den får i kernel panic under boot, nogle gange, andre gange så kommer
den op og køre, men efter nogen tid, så får jeg en masse "eth0:
wait_for_cmd_done timeout!"

Efter hvad jeg har kunnet google mig frem til, så er det fordi der er en bug
i den driver jeg bruger til mit netkort, men jeg skal lige have fundet ud
af at undgå at maskinen konstant skriver det på skærmen, før jeg er istand
til at gøre noget ved det,,,

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-07-05 11:53

> [...]

> af at undgå at maskinen konstant skriver det på skærmen, før jeg er istand

Hvis det ikke er script eller lignende som kan udgøre en sikkerhedsmæssig
risiko, så kan du evt lægge den på min server. Jeg har php installeret, men
hvis der er bare den mindste risiko for, at det du bruger kan misbruges, så
tør jeg ikke lægge server til.

Claus

Fra : Ivar Madsen

Dato : 06-07-05 14:33

Claus Tersgov wrote:

> bug
> Hvis det ikke er script eller lignende som kan udgøre en sikkerhedsmæssig
> risiko, så kan du evt lægge den på min server.

Det er http://wikipedia.sourceforge.net/

Jeg skulle mene at sikkerhedsmessigt så er det helt OK.

> Jeg har php installeret,
> men hvis der er bare den mindste risiko for, at det du bruger kan
> misbruges, så tør jeg ikke lægge server til.

Jeg formåede ikke at lave en dump af databasen, men har de rå PHP data
filer, så det kræver nok, sikkert, formodentligt at det er samme version af
PHP til Linux, for at det kan bringes til at virke?

Og nu siger jeg så UPS, jeg kan ikke huske om det er PHP 4 eller 5 jeg
havde, og maskinen er reinstalleret nu, men uden at det har hjulpet på
problemmet jeg tænker nu i HW problemmer,,,

Fra : nuno alexandre

Dato : 04-07-05 00:42

On Sun, 2005-07-03 at 22:21 +0200, Ivar Madsen wrote:

> [...]
> af at undgå at maskinen konstant skriver det på skærmen, før jeg er istand

nforce net ? - hvis du har et andet - muligvis en realtek, så brug den.
Jeg har også haft det problem, men ikke siden jeg skifte til den
realtek.
( har et MSI k8 Neo2 platinium )

         nuno