MS Windows
briani 27239
papirkurv
Fra : larsen

Dato : 26-06-05 17:11

Hej...
Hvorfor stikker der "papir" op af min papirkurv, selvom den er tom???
XP-home.
Hilsen
Jan

Fra : andropov

Dato : 26-06-05 17:41

On Sun, 26 Jun 2005 18:10:55 +0200, "larsen" <immerine@msn.com> wrote:

>Hej...
>Hvorfor stikker der "papir" op af min papirkurv, selvom den er tom???

Det har jeg også prøvet : )
Prøv at komme noget mere i den og så tøm den igen.

Fra : larsen

Dato : 26-06-05 18:52

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg også prøvet : )
> Prøv at komme noget mere i den og så tøm den igen.

Det hjalp - tak.
Hilsen
Jan

Fra : Gunnar

Dato : 26-06-05 17:43

"larsen" <immerine@msn.com> skrev i en meddelelse
> Hej...
> Hvorfor stikker der "papir" op af min papirkurv, selvom den er tom???
> XP-home.
> Hilsen
> Jan

Skift ikonet med et uden. Tom sted på skrivebordet og højre og Egenskaber
Gunnar

Fra : ivan olsen

Dato : 26-06-05 19:15

larsen skrev:
> Hej...
> Hvorfor stikker der "papir" op af min papirkurv, selvom den er tom???
> XP-home.
> Hilsen
> Jan

XP-home kører også her, desværre, med samme tilbagevendende problem.
prøver at skifre ikon og så er det iorden, lige til næste genstart,
vupti, så er den gal igen.
MS. længe leve, vor herre be.....
Ivan.

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 26-06-05 19:30

"ivan olsen" <enghavevej@tiscali.dk> wrote in message
> XP-home kører også her, desværre, med samme tilbagevendende problem.
> prøver at skifre ikon og så er det iorden, lige til næste genstart, vupti,
> [...]

Og vor herre be... et "kæmpe problem"

Mogens

Fra : Bertel Brander

Dato : 26-06-05 19:51

Mogens Nielsen wrote:
> "ivan olsen" <enghavevej@tiscali.dk> wrote in message

> Og vor herre be... et "kæmpe problem"

"Problemet" er ca. lige så stort som det at jeg, siden min sidste
XP instalation, ikke har haft et "Denne komputer" ikon på desktoppen.
I de mange år den har været der har den ikke været brugt.

--
Absolutely not the best homepage on the net:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard

Fra : Petersen_Michael

Dato : 26-06-05 20:43

In news:42bef904$0$229$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> typed:

> "Problemet" er ca. lige så stort som det at jeg, siden min sidste
> XP instalation, ikke har haft et "Denne komputer" ikon på desktoppen.
> I de mange år den har været der har den ikke været brugt.

Prøv med klassisk visning ;c)
Prøv at optimere til bedste ydelse, så slipper i for al farveladen og
animerede ikoner og alt det skrammel der kun nakker CPU tid, og system
resurser

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-06-05 06:47

Bertel Brander wrote:
> "Problemet" er ca. lige så stort som det at jeg, siden min sidste
> XP instalation, ikke har haft et "Denne komputer" ikon på desktoppen.
> I de mange år den har været der har den ikke været brugt.

Højreklik på ikonet i startmenuen og sæt hak i "Vis på skrivebordet".

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Bertel Brander

Dato : 27-06-05 18:57

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Højreklik på ikonet i startmenuen og sæt hak i "Vis på skrivebordet".

Undskyld, jeg udtrykte mig ikke klart; jeg er glad for at ikonet
er forsvundet, jeg ved dog ikke hvorfor det er forsvundet.

Kan man også få papirkurven til at forsvinde? For så vil mit
skrivebord være ét ikon tilbage på mit skrivebord.

Jeg bruger kun startmenuen når jeg vil slukke PC'en og til Kør...

Fra : Edmund

Dato : 28-06-05 02:45

Bertel Brander wrote:

> Undskyld, jeg udtrykte mig ikke klart; jeg er glad for at ikonet
> er forsvundet, jeg ved dog ikke hvorfor det er forsvundet.

Det er ikke forsvundet :) efter nyindstallation af XP er der kun
skraldespanden på skrivebordet, man skal selv bede om at få vist de
andre iconer.

--
Mvh Edmund

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-06-05 20:52

Bertel Brander skrev:

> Kan man også få papirkurven til at forsvinde?

Start > Kør: gpedit.msc
User Configuration > Administrative Templates > Desktop.
Højreklik på punktet 'Remove Recycle Bin icon from desktop', vælg
Properties og stil værdien til Enabled.

(Gpedit.msc findes ikke i WinXP Home).

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bertel Brander

Dato : 27-06-05 21:39

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> User Configuration > Administrative Templates > Desktop.
> Højreklik på punktet 'Remove Recycle Bin icon from desktop', vælg

Jeg har XP home
Ideen er at fjerne papir kurven.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 27-06-05 21:44

Bertel Brander skrev:

> Jeg har XP home

Så TweakUI, hvor du fjerner fluebenet ud for 'Recycle Bin' under
punktet 'Desktop' eller gør det via registreringsdatabasen, som
beskrevet her:
<http://www.petri.co.il/delete_recycle_bin_icon_from_the_desktop_in_xp_2003.htm>.

--
Hilsen