MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"Logfilen til sikkerhed er fuld..." ?
Fra : Olsen

Dato : 26-06-05 00:39

På en XPpro+sp2 maskine er vi 5 brugere hvoraf de to er administratorer.

Nu får de tre andre denne besked når de klikker på deres brugerbillede:

"Logfilen til sikkerhed er fuld. Kun administratorer kan rette......"

Hvordan stopper jeg XP med at gemme en log ved hvert login ?
(Hvis altså det er det der er problemet?)

Eller er det en manglende tjeneste?

Maskinen er udstyret med programmet "System Suite" fra V-Com som både har
antivirus og Firewall.
Måske det er en log her fra?

\Olsen

Fra : Neil Southwood

Dato : 29-06-05 12:46

Olsen skrev:

> [...]
>
> Eller er det en manglende tjeneste?
>
> Maskinen er udstyret med programmet "System Suite" fra V-Com som både har

Det er ikke godt at vide, men logning i XP kan også
være slået til uden mulighed for overskrivning. Tjek
i Administration > Logbog > Sikkerhed. Standard er
'overskriv efter behov'.

--
Neil Southwood