hvem ejer ***.nu adresser
Fra : Jacob Pri...

Dato : 25-06-05 21:37

Hvor kan jeg slå op hvem der ejer .nu adresser

Fra : Henrik

Dato : 25-06-05 22:28

On Sat, 25 Jun 2005 22:37:12 +0200, "Jacob Pri..." <pdata@get2net.dk>
wrote:

>Hvor kan jeg slå op hvem der ejer .nu adresser

http://www.nic.nu/ siger:

Oplysninger om, hvordan du kommer i kontakt med den ansvarlige på
dette domænenavn, fås ved at sende en forespørgsel til support@nic.nu

Mvh
Henrik

Fra : Rander

Dato : 25-06-05 22:50

Sat, 25 Jun 2005 22:37:12 +0200 brugte Jacob Pri... 3 linier på at fortælle
dette til dk.edb.internet.udbydere:

>Hvor kan jeg slå op hvem der ejer .nu adresser

Det kan man normalt hos dem der adminstrerer tld'erne. Hvem der gør det er
egentlig nemt nok at finde ud af, bare skriv tld'et efterfulgt af punktum i
adresselinien på din browser - og ikke andet! I dit tilfælde skriver du
altså bare nu.

DK-Hostmaster kan nåes på samme måde ved blot at skrive dk. i
adresselinien...

http://rander.dk (temporarily down!)

En lastvogn bakkede gennem vindspejlet ind i
ansigtet på min kone. (Skadesanmeldelse)

Fra : Kasper

Dato : 10-07-05 08:26

Har du forsøgt http://www.ripe.net ?