"Mangler" 70 GB på ny harddisk
Fra : Henrik

Dato : 25-06-05 10:45

Hej gruppe

Jeg har lige investeret i en 200 GB Western Digital Caviar HD. Desværre
kan
min Windows XP Home Edition kun se godt 130 GB.

Er der en som kan give mig et hint til løsning af dette problem?

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Peter Kjær

Dato : 25-06-05 11:18

> Er der en som kan give mig et hint til løsning af dette problem?

Hejsa,

Du skal have min. SP1 på din XP, ellers tag en tur forbi deres hjemmeside
der ligger garanteret en driver som vil løse problemet.

Se evt :
http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=928&p_created=1049320914&p_sid=-JkV5Bmh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD03MzImcF9wYWdlPTE*&p_li=

--
/Peter
www.dacor.dk - Dykning i Danmark

Fra : Rander

Dato : 25-06-05 11:07

Sat, 25 Jun 2005 11:44:49 +0200 brugte Henrik 19 linier på at fortælle
dette til dk.edb.hardware:

> [...]
>min Windows XP Home Edition kun se godt 130 GB.
>Er der en som kan give mig et hint til løsning af dette problem?

Hvor stor siger din BIOS at disken er? Hvis den siger mindre end 190-195
GB, så kan du jo starte med at opdatere din BIOS...

http://rander.dk (temporarily down!)

Alle mennesker elsker friheden og synes at stræbe efter at knuse den. (Voltaire)

Fra : Ken

Dato : 25-06-05 13:19

http://www.48bitlba.com/