MS Windows
briani 27239
Hjælp til at finde en lydriver !
Fra : John T.

Dato : 25-06-05 08:46

Hej !
Er der ikke en der kan hjælpe min ven med en lyddriver
til TB 400-2541-02 Han kører XP
Jeg ved ikke firmanavnet, en mener det er Turtle Beach,
men jeg kan ikke finde kortet.
Jeg har prøvet Hardware-gruppen, men håber på et
resultat her i gruppen.
Venlig hilsen
John

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 25-06-05 09:52

John T. wrote:
> [...]
> Jeg ved ikke firmanavnet, en mener det er Turtle Beach,
> men jeg kan ikke finde kortet.
> Jeg har prøvet Hardware-gruppen, men håber på et

Efter hvad jeg lige husker, er det det kort der hedder Santa Cruz, det sidder i
mange Dell PC'er og hvis det er en Dell, kan/skal driveren hentes her, f.eks:
<http://support.dell.com/support/downloads/index.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs>

Hvis det er en retail udgave af kortet kan den hentes her:
<http://www.turtlebeach.com/site/kb_ftp/585ftp.asp>

--
Ejvind

Fra : John T.

Dato : 25-06-05 10:48

> [...]
> <http://support.dell.com/support/downloads/index.aspx?c=us&cs=19&l=en&s=dhs>
>
> Hvis det er en retail udgave af kortet kan den hentes her:

Bundkortet er et Compaq, men lydkortet har kørt her hos mig
i et Soltek SL-77KV uden problemer.
Når pc,en starter siger den at den har fundet ny hardware
men ingen driver fundet, jeg beder den om at søge efter
driver, også på nettet, men den finder ingen driver.
Der er ikke On Board lyd på kortet.
Jeg er lidt på skideren, historien er følgende:
Min rigtige gode ven havde en meget gammel pc. (Desktop)
kun med plads til én disk, og da jeg skiftede bundkort
og Cpu tilbød jeg ham at montere det hele i et Midi-kabinet
og instalere det hele (det ved han ikke en pind om)
Så nu kører det hele med XP-Prof., og han er på nettet,
men vi har bare ingen lyd, så lydkortet skal måske skiftes.
Så hvis der er nogen der sådan ét liggende modtages det
med glæde.
Hilsen John

Fra : Max

Dato : 25-06-05 11:27

Hej John

> Så hvis der er nogen der sådan ét liggende modtages det

Hvor bor du ?

Ellers koster et nyt standard lydkort altså kun en hund nu om dage.

Mvh Max

Fra : John T.

Dato : 25-06-05 12:07

> Hej John

> Hvor bor du ? VED NÆSTVED
> Ellers koster et nyt standard lydkort altså kun en hund nu om dage.
>
> Mvh Max

Har lige talt med en fyr, skal mødes mandag og få et kort !
John

Fra : Max

Dato : 25-06-05 13:04

Hej John

OK, for langt væk, bor selv i midtjylland

> Har lige talt med en fyr, skal mødes mandag og få et kort !

Lykke til med det.

Mvh Max