Lille webmail til mobiltelefon
Fra : hygum

Dato : 25-06-05 08:47

Er der nogen, der kender en php-webmail, som er så lille og enkel, at
den med fornuft kan anvendes på mobiltelefon eller på pc, der er på
GPRS-data?

Jeg har kigget på Hordes MIMP, men den er ikke færdig endnu, ser det
ud til.

Den skal være så simpel som overhovedet mulig.

Alternativt en free mail udbyder, der også har en mobil/pda/wap adgang
til mails.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 25-06-05 16:19

hygum wrote:
> Er der nogen, der kender en php-webmail, som er så lille og enkel, at
> den med fornuft kan anvendes på mobiltelefon eller på pc, der er på
> GPRS-data?

Jeg har længe haft et bogmærke til følgende php-basserede WapMail, men
har endnu ikke nået at afprøve den selv. Meld endelig tilbage, hvis du
finder den brugbar:

--
Michael Rasmussen, mir (at) irczone.dk http://macintosh.irczone.dk
»If you understand what you're doing, you're not learning anything.«

Fra : Kim Schulz

Dato : 25-06-05 17:30

On Sat, 25 Jun 2005 17:18:42 +0200
Michael Rasmussen <news@irczone.invalid> wrote:

> Jeg har længe haft et bogmærke til følgende php-basserede WapMail,
> men har endnu ikke nået at afprøve den selv. Meld endelig tilbage,
> hvis du finder den brugbar:

Jeg har prøvet den, men det er endnu aldrig lykkedes mig at få den til
at logge ind. De siger det er fordi min wap browser ikke supporterer
POST men det mener jeg nu bestemt den gør

--
Kim Schulz | Stop Software patents before it is too late!
Geek by nature |

Fra : Nicky Precht

Dato : 27-06-05 21:22

Jeg lavede en lille webmail på et tidspunkt, men min harddisk brød
sammen med det :(
Det er ikke svært at lave en lille mail viewer, men en komplet webmail
er lidt mere besværligt. Se det som en udfordring ;)

/Nicky