Aldi Mini mus + Win98SE
Fra : Henning Kampmann

Dato : 25-06-05 07:30

Hej

Barnebarnet har fået en PCer og Morfar Henning faldt over den
sødeste lille mus, der netop passer til en barnehånd.

Jeg testede den på min egen maskine og drog så over til 'barnet'
for at installere den på hans Win98er (SE).

'Driver isæt installations-CD'. Fair nok, men alligevel kunne de
to USB porte ikke aktiveres rigtigt. Der er jo brug for begge
porte - en til signalgiveren og en til 'dokking-stationen'.

Er der en der har den nødvendige driver eller det rette tip, så
vil veg være taknemmelig. Morfars status er pt. faldet drastisk,
når han kommer med en mus der ikke virker!! ;)

TIA

Mvh

Henning

catline123@edb.dk (tal skal væk)

Fra : Max

Dato : 25-06-05 09:33

Hej Henning

> Er der en der har den nødvendige driver eller det rette tip, så
> vil veg være taknemmelig. Morfars status er pt. faldet drastisk,
> når han kommer med en mus der ikke virker!! ;)

Jeg har en enkelt gang haft store problemer med at få et rally rat
til at fungere på en WIN98SE maskine, der måtte jeg tage de gamle
USB drivere fra før den blev opgraderet til SE og det virkede.

Mvh Max

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 25-06-05 09:54

Henning Kampmann wrote:
> [...]
> vil veg være taknemmelig. Morfars status er pt. faldet drastisk,
> når han kommer med en mus der ikke virker!! ;)

Jeg forstår ikke helt hvad spørgsmålet er, men hvis det er fordi den
ik virker i win98se så prøv at gå ind i kontrolpanelet og søge efter ny
hardware, det plejer at hjælpe på den slags... evt. opdatere maskinen på
windows update

Fra : Kajo

Dato : 25-06-05 10:37

"Henning Kampmann" skrev i en meddelelse
> [...]
> vil veg være taknemmelig. Morfars status er pt. faldet drastisk,
> når han kommer med en mus der ikke virker!! ;)

Har du prøvet fakrikantens hjemmeside, tit og ofte er de drivere der følger
med på cd forældet.

--
mvh kajo

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-06-05 17:14

Kajo wrote:
> "Henning Kampmann" skrev i en meddelelse

> Har du prøvet fakrikantens hjemmeside, tit og ofte er de drivere der
> følger med på cd forældet.

Det er de vel næppe hvis de skal installeres på Windows 98.

Henning - prøv om du kan finde ud af hvilket chipset der sidder på
bundkortet og hent så drivere til det på fabrikantens hjemmeside.
Det kan måske løse problemet.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!