Hvilket kabinet opfylder mine krav ???
Fra : Simon Demuth

Dato : 24-06-05 23:00

Jeg troede egentlig det ville være den nemmeste del af jobbet, at finde
mig et nyt kabinet, men jeg er blevet klogere. Der er jo en del ting jeg
gerne vil have opfyldt så måske er der en af jer som kender et som vil
passe.
- Skal være midi tower, plads til normalt bundkort.
- Gerne uden strømforsyning, da jeg tror jeg får en bedre løsning med at
købe en løst.
- Skal være sort, rimelig neutralt, ikke noget med store vinduer og neon
helvede inden i.
- Må gerne være lyddæmpet i en eller anden grad, og god kvali, da jeg
gerne vil beholde det længe, og bare opgradere indmaden.
- Plads til 120 mm blæser
- Ikke over 43-44cm i højden
Jeg ved godt det er en masse ting som jeg gerne vil have opfyldt, men
den skal jo gerne sidde lige i øjet første gang.
MVH Simon

Fra : Finn og Angela

Dato : 24-06-05 23:29

"Simon Demuth" <"side"@\"FJERN\"stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ved godt det er en masse ting som jeg gerne vil have opfyldt, men den
> skal jo gerne sidde lige i øjet første gang.

Det er lidt højere og med psu :

Lyddæmpning kan klares med et måttesæt til 150-200.- (eller man kan, som
jeg, skære et godt liggeunderlag (camping) til og fæstne med et yderst tyndt
lag byggesilicone; så kan man få det af igen, hvis man skal modde (de
færdige sidder djævelsk godt fast))

test her: http://www.silentpcreview.com/article210-page1.html

liste over kabinetter m. 120mm. blæser :
http://forums.silentpcreview.com/viewtopic.php?t=3606

Hilsen Finn

Fra : Hans

Dato : 25-06-05 10:36

Simon Demuth" <"side"@\"FJERN\ wrote:
> [...]
> Jeg ved godt det er en masse ting som jeg gerne vil have opfyldt, men
> den skal jo gerne sidde lige i øjet første gang.

Jeg har to af dette kabinet - Kram hele vejen igennem:
http://m-e.dk/shop/productinfo.asp?id=70986

Her kan du se "indmaden":
http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=CCLL125&Fane=CASE,CACC

Fordelen ved aluminium er at det er mere akustisk dødt en stål, og af samme
årsag er det sværere at slå i resonans. Den anden fordel er selvfølgelig
vægten, hvor et kvalitetskabinet i stål let ender omkring 10-12 kg. vejer
dette kabinet det halve.

Hans

Fra : Jakob M

Dato : 25-06-05 15:26

Jeg har selv et Antec SLK3000B, som jeg er meget tilfreds med. Det er vist
en anelse for højt til til dit krav, men jeg tror det bliver svært at finde
nogen mindre med samme features.
http://www.silentpcreview.com/article210-page1.html

Mvh
Jakob

Fra : Frede Hansen

Dato : 25-06-05 18:03

Simon Demuth <"side"@\"FJERN\"stofanet.dk> wrote in news:42bc822c$0$634
> [...]

> Jeg ved godt det er en masse ting som jeg gerne vil have opfyldt, men
> den skal jo gerne sidde lige i øjet første gang.

Jeg har det du søger stående og du må gerne købe det, for jeg har aldrig
fået brug for det, det er det her Antec kabinet:
Der er dog strømforsyning indbygget, men den kan du jo bare pille
ud og ertstatte med din egen.
Skal vi sige 650kr og afhentning i Odense ?
Mail: persen1[REMOVETHIS]@yahoo.dk

--
Frede Hansen
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc