Cisco 1800 series på Cybercity
Fra : Andreas Pedersen

Dato : 24-06-05 22:04

Hej..

Har jeg set forkert hvis jeg ikke kan finde et interface til 1800
serien så jeg kan bruge den på en cybercity adsl forbindelse?

AND

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-06-05 22:14

On Fri, 24 Jun 2005 23:03:45 +0200, Andreas Pedersen <anden@mil.dk>
wrote:

> Har jeg set forkert hvis jeg ikke kan finde et interface til 1800
> serien så jeg kan bruge den på en cybercity adsl forbindelse?

Ja, for du kan bruge WIC-1ADSL.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Andreas

Dato : 27-06-05 14:05

Det lyder dejligt, men hvorfor står 1800 serien så ikke på denne
liste --> http://shor.ter.dk/197804915 ??

Liste prisen er 750$ så jeg vil gerne være sikker

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-06-05 15:13

On 27 Jun 2005 06:04:38 -0700, "Andreas" <turboand@gmail.com> wrote:

> Det lyder dejligt, men hvorfor står 1800 serien så ikke på denne
> liste --> http://shor.ter.dk/197804915 ??

Fordi det er en gammel liste i et data sheet, der ikke vedligeholdes
på samme måde (i samme takt) som hardware og software udvikles og
selve dokumentation opdateres.

> Liste prisen er 750$ så jeg vil gerne være sikker

Så spørg din forhandler, om han er sikker.

-A

Fra : Andreas Pedersen

Dato : 27-06-05 20:44

On Mon, 27 Jun 2005 16:13:10 +0200, Asbjorn Hojmark
<Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:
>Fordi det er en gammel liste i et data sheet, der ikke vedligeholdes
>på samme måde (i samme takt) som hardware og software udvikles og
>selve dokumentation opdateres.

Det var også min tanke..

>Så spørg din forhandler, om han er sikker.

Godt ord igen.. Jeg læser lidt mere på det, men det ser for mig ud til
at være det rigtige interface.

Tak for hjælpen.

AND

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 27-06-05 22:11

On Mon, 27 Jun 2005 21:43:53 +0200, Andreas Pedersen <anden@mil.dk>
wrote:

> Godt ord igen..

Det var nok ikke nemt at se, men ovenstående var skrevet lidt tongue-
in-cheek, for det er muligt, det spørgsmål også ville være havnet hos
mig...

> Jeg læser lidt mere på det, men det ser for mig ud til at være det
> rigtige interface.

http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/access/acs_mod/1800/1800ioh.htm

-A
Links : http://www.hojmark.net/