Efterlyser: Ægte læder med/uden lynlås og ~
Fra : BART

Dato : 24-06-05 17:09

Hej med jer!

Jeg vil meget gerne få fat i og købe ægte læder med/uden lynlås og plads til
ca. 48 ´cd´er (ca. 48 lommer) ligemeget hvor dyrt det er og det skal være i
rigtig god kvalitet og luksus.

Hvor på danske internet kan ovenstående bestilles/købes??

Vh. Bart Bendtsen

Fra : Jesper Laursen

Dato : 24-06-05 17:22

"BART" <bart-d@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig god kvalitet og luksus.
>
> Hvor på danske internet kan ovenstående bestilles/købes??

Behøver du spamme et hav af grupper med dit spørgsmål?

Ud af de få grupper, jeg anvender har du spurgt i 3 af dem.

Fra : BART

Dato : 25-06-05 00:17

"Jesper Laursen" <jesper.laursen@[FJERN]it.dk> skrev i en meddelelse

> "BART" <bart-d@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> til

> Behøver du spamme et hav af grupper med dit spørgsmål?
>
> Ud af de få grupper, jeg anvender har du spurgt i 3 af dem.

Det er jeg ked af at have gjort men det er fordi det er noget sjældent noget
jeg spørger om og har spurgt et hav af forretninger uden held. Sådan et
sjældent produkt kan jeg ikke regne med at få svar på i én gruppe derfor har
jeg besluttet mig for at spørge i tre relevante grupper (dk.edb.hardware er
fordi der ikke længere findes dk.edb og de to andre grupper ang. cd og dvd
er jo relevante).

Så håber jeg jo på et godt svar en eller to af de grupper.

Det er jo ikke alle folk der læser i både cd og dvd grupper.

Så må du jo se bort fra det for det er ikke så tit jeg "spammer" i
grupperne.

Jeg oplever også en gang imellem at jeg ikke får noget svar på en
forespørgsel så det må jeg tage det som det er og vente senere før jeg
prøver spørger igen på en eller anden måde hvordan jeg skriver det på.

Vh. Bart

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-06-05 12:24

BART skrev:

> Så må du jo se bort fra det for det er ikke så tit jeg "spammer" i
> grupperne.

Kunne man så ikke lokke dig til at lære kunsten i at krydsposte?

Hvordan man krydsposter og hvorfor det er træls med kopier, kan
du læse mere om her: <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

Hvis du ikke ved hvordan man krydsposter i Outlook Express, så er
der hjælp at hente i gruppen:

FUT: dk.admin.netikette.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--