S: Komplet Akvarie
Fra : André Høstrup

Dato : 24-06-05 16:20

Har tidligere annonceret et akvarie for min bror.

Skal afsættes hutigst muligt og afhentes på bopæl i Rødovre.

Det er et akvastabil alufarve med orig. lys på 180 liter. samt understel
(porsa)

Der er alt med til det pånær bundgrus. pumpe er eheim der passer til akvarie
størrelse + der er bundfilter til.

Alt sælges samlet for højeste bud over 1000 kr.

Hvis det har interesse kontakt mig på 26 844911.

Mvh. André

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-06-05 17:38

André Høstrup wrote:
> Har tidligere annonceret et akvarie for min bror.

Da vel ikke her i gruppen, hvor handel er forbudt ?

Prøv i stedet i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Læs om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan

Fra : André Høstrup

Dato : 24-06-05 18:59

Hej Jan

Min fejl beklager, var lidt hurtig i veninden, så den løftede pegefinger
overser jeg let og elegant fut'er videre.

Mvh. André

Fra : Steen Suder

Dato : 25-06-05 10:06

André Høstrup wrote:

> Hej Jan
>
> Min fejl beklager, var lidt hurtig i veninden, så den løftede

Hvad siger hun til dét?

> pegefinger overser jeg let og elegant fut'er videre.

Hvorfor ikke bare bruge din nyhedslæsers "cancel"-funktion?

--
Steen Suder

Fra : André Høstrup

Dato : 25-06-05 12:35

Hej Steen

Ja en stavefejl fik også sneget sig ind indlægget skulle gerne være
slettet.

Mvh. André

Fra : BC

Dato : 25-06-05 13:20

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> André Høstrup wrote:
>
> Hvorfor ikke bare bruge din nyhedslæsers "cancel"-funktion?

den virker ikke altid

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-06-05 13:33

BC wrote:
> [...]

Jo - den virker - men der er lidt begrænsninger

Indlægget slettes på serveren - men alle der har hentet indlægget (incl en
selv) vil stadig kunne se det på deres PC' da det ligger der stadig.

Men der er ikke flere, der kan hente indlægget.

Evt svar på indlægget vil ikke blive slettet.- så de vil stadig ligge
der.....

Så hvis man ikke sletter det ret hurtigt - inden for mange har hentet
indlægget - eller har svaret på det - så er det efterhånden for sent, at
gøre noget ved det.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 25-06-05 14:47

Jan Vestergaard skrev:

> Indlægget slettes på serveren - men alle der har hentet
> indlægget (incl en selv) vil stadig kunne se det på deres PC' da
> det ligger der stadig.

André kører med Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527 og den vil
faktisk også automatisk slette indlægget i lagringsmappen lokalt,
når man sletter et af sine indlæg i en gruppe. Det har den kunnet
fra og med version 6.00.2800.1123, som udkom i 2002.

Se evt.: <http://support.microsoft.com/?kbid=331923>
| Bemærk! Når du har installeret den kumulative opdatering til
| Outlook Express 6.0 SP1, skal du markere meddelelsen og derefter
| klikke på Slet for at slette en nyhedsgruppemeddelelse fra dit
| lokale fillager.

FUT: dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express.
FUT?, se: <http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut>.

--
Hilsen
Madsen