Bedste Bluetooth hovedsæt???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 24-06-05 15:06

Jeg har haft et Bluetooth headsæt fra Jabra, det hed BT 250, det
var jeg på ingen måde imponeret af.....

Hvilket BT hovedsæt er lige så godt som et headsæt med ledning,
bortset fra ledningen selvfølgeligt...

Eller hvilket Headsæt er det bedste??

Hvad er dine erfaringer??

Henrik

Fra : Bo Bach Jensen

Dato : 24-06-05 18:26

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var jeg på ingen måde imponeret af.....
>
> Hvilket BT hovedsæt er lige så godt som et headsæt med ledning,

Jeg har ladet mig fortælle at det er en rigtig god ide at parre feks en
nokia telefon med et nokia BT Headset. Det samme skulle gøre sig gældende
hos de andre store producenter, men om det bare er en skrøne, eller om der
er noget om snakken ....... :)

Bo Bach Jensen

"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster."
Jay Leno - The Tonight Show

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 25-06-05 02:03

fr 24 jun 2005 07:26:11p satte Bo Bach Jensen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> gældende hos de andre store producenter, men om det bare er en skrøne,
> eller om der er noget om snakken ....... :)

Det er vidst mobilproducenternes fantasi der er løbet løbsk.
Det er i alt fald noget fordrukkent sludder.
Et headset fra en SE virker ganske udmærket med en Nokia og omvendt og
begge virker på alle telefoner der understøtter dem.

Steven.

Fra : Tonni Madsen

Dato : 27-06-05 18:22

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
> Et headset fra en SE virker ganske udmærket med en Nokia og omvendt og
> begge virker på alle telefoner der understøtter dem.

Fordelen er dog at BT headset ofte deler lader med telefoner af samme mærke,
så undgår man at slæbe på flere ladere...

Mvh Tonni Madsen