skærmswitch?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 24-06-05 11:44

Hej alle

Jeg har købt en servswitch micro fra blackbox så jeg kan bruge 2 pc'ere og
kun en skærm. Problemet er at jeg ikke kan få den til at virke eftersom jeg
har trådløs mus og tastetur.

Har I et forslav til en fætter der virker med trådløse ting????

Venligst

Bo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 24-06-05 17:34

Rabbit_HGC wrote:
> [...]
> virke eftersom jeg har trådløs mus og tastetur.
>
> Har I et forslav til en fætter der virker med trådløse ting????

Kan du komme med mærke og modelnr på switchen og de ting du ikke kan få
til at fungere?

Jeg bruger sådan én:

Den bruges sammen med mit Logitech Media Keyboard og en Logitech
Cordless Optical Mouse begge til PS/2.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 27-06-05 09:19

Den jeg har fået er http://www.blackboxonline.co.uk/uk_kv401a-3214 Model
KV402A

Den hedder godtnok USB, men duer ikke til det trådløse.

Bo

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-06-05 07:45

Rabbit_HGC wrote:
> Den jeg har fået er http://www.blackboxonline.co.uk/uk_kv401a-3214
> Model KV402A
>
> Den hedder godtnok USB, men duer ikke til det trådløse.

Det trådløse skulle vel ikke bruge BlueTooth teknologi?
- Fordi så virker det ikke, det problem havde jeg selv, BlueTooth _skal_
bruge en USB port for at fungere.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund