Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bi-job. Hvad nu med skatten?
Fra : Tommy S.

Dato : 24-06-05 09:08

Hej!

Jeg er så heldig at have erhvervet mig et lille job ved siden af min
hovedbeskæftigelse.

Jeg får pengene får det udførte arbejde overført direkte til min
bank-konto (meget normalt) fra firmaet som holder til i England.

Hvordan er det nu lige med skatten? Jeg skal vel selv opgive det. Men
hvor meget %-mæssigt kommer jeg til at slippe i skat og hvad med AMBI
og den slags.

Det skal siges at årslønnen ikke er på mere end ca. kr. 25.000,00
brutto.
--
Tommy
http://www.hadereklamer.dk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-06-05 20:11

In article <cnfnb19a1f4ratrdt4m4mm2ba08t0gaa9m@4ax.com>, Tommy S wrote:
> [...]
> og den slags.
>
> Det skal siges at årslønnen ikke er på mere end ca. kr. 25.000,00

Din bibeskæftigelse kommer oveni din normale indkomst. Så et sted
mellem 0 og 60% afhængig af hvad du får på dit hovedjob.

Fra : Jonathan Stein

Dato : 25-06-05 00:12

Povl H. Pedersen wrote:

> Din bibeskæftigelse kommer oveni din normale indkomst. Så et sted
> mellem 0 og 60% afhængig af hvad du får på dit hovedjob.

- Et godt bud vil dog være den procentsats, der står på bikortet!
(Specielt hvis indtægten ellers svarer nogenlunde til forskudopgørelsen).

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Tommy S.

Dato : 27-06-05 08:38

On Sat, 25 Jun 2005 01:12:27 +0200, Jonathan Stein <jstein@image.dk>
wrote:

>- Et godt bud vil dog være den procentsats, der står på bikortet!
>(Specielt hvis indtægten ellers svarer nogenlunde til forskudopgørelsen).

Ok. Men vil det sige at bi-indtægten egentlig lægges oveni
a-indkomsten og mere el. mindre beregnes skat af som a-indkomsten? Det
er jo ikke skægt!

Fra : Anita

Dato : 27-06-05 09:16

Tommy S. wrote:

> Ok. Men vil det sige at bi-indtægten egentlig lægges oveni
> a-indkomsten og mere el. mindre beregnes skat af som a-indkomsten? Det
> er jo ikke skægt!

Eneste forskel er vel at du på a-indkomst har et personfradrag. Det er der
ikke på b-indkomst.

Venligst Anita

Fra : Tommy S.

Dato : 28-06-05 10:14

On Mon, 27 Jun 2005 10:16:06 +0200, "Anita" <anitaoestX@Xgmail.com>
wrote:

>Eneste forskel er vel at du på a-indkomst har et personfradrag. Det er der
>ikke på b-indkomst.

aargh! Dæleme. Det kan godt nok næsten ikke betale sig at få forøget
sin indtægt i Danmark. Nå. Men det må jeg jo leve med.

Tak for svarene!

Fra : Anita

Dato : 28-06-05 13:37

Tommy S. wrote:

> aargh! Dæleme. Det kan godt nok næsten ikke betale sig at få forøget
> sin indtægt i Danmark. Nå. Men det må jeg jo leve med.

Det gør vi andre

Venligst Anita