Ikoner til knapper
Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 21:29

Hej.

Er det muligt (og lovligt) at anvende eksisterende ikoner til sine knapper
som fx kopier, fortryd, sæt ind osv.

Alle de normale knapper i mange Windows programmer.

Hvis ja, følger de med Delphi. Jeg har Delphi 6,0 PE, men kan ikke finde
dem. Eller ligger de i et windows bibliotek. Eller "findes" de slet ikke.

--
/HL

Fra : Christian Iversen

Dato : 24-06-05 16:13

"Hans Larsen" <Nospam> wrote:

> [...]
> dem. Eller ligger de i et windows bibliotek. Eller "findes" de slet ikke.

Du kan finde dem hos Microsoft - jeg kan ikke huske hvor. Brug google

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 22:02

"Christian Iversen" <chrivers@iversen-net.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan finde dem hos Microsoft - jeg kan ikke huske hvor. Brug google

Har googlet, men forgæves. Leder selvfølgelig selv videre, men finder I
andre nogle, må i meget gerne skrive det herinde.

Fra : N. Foldager

Dato : 27-06-05 22:19

Hans Larsen:

> Har googlet, men forgæves. Leder selvfølgelig selv videre, men finder I
> andre nogle, må i meget gerne skrive det herinde.

Kan du ikke snappe (grabbe) dem fra din skærm?

Venlig hilsen

Niels Foldager

Fra : Kurt Bilde

Dato : 30-06-05 14:51

Hej Hans !

Hans Larsen wrote:
> Hvis ja, følger de med Delphi. Jeg har Delphi 6,0 PE, men kan ikke finde
> dem. Eller ligger de i et windows bibliotek. Eller "findes" de slet ikke.

Check følgende:
Gratis:

http://www.foood.net/
http://www.studiotwentyeight.com/