Hvor ligger bogmærker på en Nokia Symbian ~
Fra : Peter

Dato : 23-06-05 20:53

Jeg har lige sat min Nokia 7610 telefon til salg og har fået overført
kontakt og kalenderdata til min nye telefon.

Men jeg kunne godt tænke mig at overfører filen/filerne der indeholder
bogmærkerne, men kan altså ikke lige finde ud af det.

Jeg benytter FExplore og kan altså browse ind i de skjulte biblioteker.

Anyone ???

Peter

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 24-06-05 15:02

Virker FExplore på en Nokia 9500???

Henrik

Fra : Peter

Dato : 27-06-05 16:40

"Henrik (Silkeborg)" <henrik_newsNOSPAMHERE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Virker FExplore på en Nokia 9500???
>
> Henrik
Nej, det mener jeg ikke da det er udviklet til Symbian 60. Jeg har en Nokia
7710, og bruger Powerfile. Prøv det.
Havde du - eller andre - en ide om bogmærkerne ??

Peter