Surftown
Fra : John Doe

Dato : 23-06-05 21:03

Hvis der er nogen som tænker på at flytte til en ny udbyder. Så tænk lige
over det bare en gang til.
Man kan komme i klemme.....!

Her er min oplevelse med Jerktown, ups sludder Surftown

http://www.johan.dk/surftown.htm

Fra : Sune

Dato : 24-06-05 02:10

> Her er min oplevelse med Jerktown, ups sludder Surftown
>
> http://www.johan.dk/surftown.htm
lol, den med at de først tilbyder dig at slippe for rykkergebyret, men så
snart du har betalt det nægter at betale det tilbage, den er sjov... Og direkte
til grin fra deres side.

Dit indlæg hører nok nærmere hjemme i dk.edb.internet.udbydere.webhotel,
men tak for en god historie som du også selv skriver til dem :)
Sune

Fra : Hans Jensen

Dato : 26-06-05 07:43

Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er
midlertidigt ikke-tilgængelig.

Ha Ha Ha