Qtek S100- diverse spørgsmål
Fra : Jannik E.

Dato : 23-06-05 20:44

Kan nogen give info om denne telefon i forbindelse med følgende områder?:

- En den behagelig til note- og tekstskrivning (jeg får ofte brug for at
skrive tekster på ca. 2-4 A4-ark, men vil helst undgå en smartphone i
traditionel PDA-størrelse)?
- Er synkroniseringen med Outlook/ Outlook Express og Word god?
- Er afspilning af Divx eller lign. i fornuftig kvalitet (jeg vil gerne
rippe nogle af mine DVD'er til rejsebrug)?
- Kan skærmen benyttes horisontalt (primært til filmafspilning)?
- Hvordan er lydkvaliteten af MP3-afspilleren (evt. sammenlignet med en
typisk MP3-afspiller til flash-ram)?

--
Jannik

Slet "sletdettefoerst" ved direkte mail

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 25-06-05 02:12

to 23 jun 2005 09:43:53p satte Jannik E. sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Kan nogen give info om denne telefon i forbindelse med følgende
> områder?:

Jeg har iukke en S100 men en 2020 så jeg kan kun give grundlæggende svar
om telefoner baseret på Microsofts styresystem.

> - En den behagelig til note- og tekstskrivning (jeg får ofte brug for
> at skrive tekster på ca. 2-4 A4-ark, men vil helst undgå en smartphone
> i traditionel PDA-størrelse)?'

Når skærmstørrelsen er mindre bliver skærmtastaturet også mindre og for
mine vedkommende har det nået en grænse på 2020 hvor det er ved at være
kritisk. Hvis du skal skrive mange lange tekster anbefaler jeg dig at
købe et bluetoothtastatur til den.

> - Er synkroniseringen med Outlook/ Outlook Express og Word god?

De kan ikke synkronisere med Outlook Express men de synkroniserer fint
med Outlook. Du får tilgengæld ikke bedre synkronisering med Outlook end
med Microsoftbaserede telefoner. Det virker bare. Den gang jeg havde
Nokia havde jeg meget bøvl med det men med 2020 spiller det som en drøm.

> - Er afspilning af Divx eller lign. i fornuftig kvalitet (jeg vil
> gerne rippe nogle af mine DVD'er til rejsebrug)?

Pas på med at fylde hukommelsen for meget. Telefonen bliver meget
langsom. Brug evt. et hukommelseskort.

> - Kan skærmen benyttes horisontalt (primært til filmafspilning)?

Hvis den kører 2003SE så kan den.

> - Hvordan er lydkvaliteten af MP3-afspilleren (evt. sammenlignet med
> en typisk MP3-afspiller til flash-ram)?

På 2020 er den lige så god hvis man benytter et ordentligt
stereoheadset. Den lille højtaler i enheden egner sig ikke til for højt
musik.

Steven

Fra : Jannik E.

Dato : 25-06-05 18:43

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> wrote in message

> Jeg har iukke en S100 men en 2020 så jeg kan kun give grundlæggende svar
> om telefoner baseret på Microsofts styresystem.

Tak for det. Jeg er også lidt skeptisk mht. skærmstørrelsen, så jeg håber,
at jeg kan finde en forretning, hvor man kan prøve telefonen. Eksternt
tastatur er ikke løsningen til de ting, jeg skal bruge den til.

Fra : John

Dato : 26-06-05 01:20

Jannik E. skrev:
> [...]
> at jeg kan finde en forretning, hvor man kan prøve telefonen. Eksternt
> tastatur er ikke løsningen til de ting, jeg skal bruge den til.
¨

Smid lige en mail hvis du finder et sted hvor man kan prøve den live.
Jeg har kun set den rent fysisk.

Mvh

John

Fra : Henrik \(Silkeborg\)