hat
Fra : pepss

Dato : 23-06-05 20:34

Hejsa NG

er der nogen der ved hvor man kan finde en hat alá
http://www.fluepapiret.dk/Grej/beklaed/image/hat.jpg gerne på nette "og
gerne ikke for dyrt "

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Christian jacobsen

Dato : 24-06-05 22:17

Jeg har set jagthornblæserne her på Als bruge noget lignende , men hvor de
er købt er en anden sag . Jeg kender et par stykker så hvis du er
intereseret så giv mig et praj..

Fra : PMH

Dato : 24-06-05 23:01

"pepss" <olefriis@privat.invalid> skrev i en meddelelse
> Hejsa NG
>
> er der nogen der ved hvor man kan finde en hat alá
> [...]

Hej

Jeg har en der ligner meget. Den har samme størrelse og
facon, og er lavet i oilskin. Dvs. at den er vandafvisende.
Det er en rigtig fiskehat.

Jeg fik den i gave sidste år, men har altid brugt kasket
under fiskeriet, så den er spritny, ubrugt og har aldrig
været udenfor.

Skriv her hvis det har interesse, så finder vi en pris.

Mvh
PMH

Fra : pepss

Dato : 25-06-05 12:08

"PMH" skrev
> [...]

> været udenfor.
>
> Skriv her hvis det har interesse, så finder vi en pris.

Det kunne da måske lyde spændene! men det går hvis ud over denne gruppes mål
at snakke vider om det her! du kan da maile et billede, mål og en pris til
mig vis det er!
olefriis@privat.invalid (byt .invalid med .dk)