telmore logo
Fra : peter skallebæk

Dato : 23-06-05 19:26

hej ng

jeg er træt af at se på mit telmore logo på min nokia 6230 hvordan fjerner
jeg det

mvn
peter

Fra : Henrik Skovgaard

Dato : 24-06-05 08:24

Sms "slet" til 1234.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-06-05 12:52

On Fri, 24 Jun 2005 09:24:03 +0200, "Henrik Skovgaard"
<hsk_rem0vethis_@reklamedata.dk> wrote:

>Sms "slet" til 1234.

Hvis der vitterligt er tale om et operatørlogo, så kan det slås fra i
selve telefonen (Menu 4-3-4). Dog vil jeg tro, at det blot er teksten
Peter ønsker fjernet. Dette kan så gøres med et blankt operatørlogo.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : hamselv\(DKMC\)

Dato : 28-06-05 13:49

"peter skallebæk" <pede4@> skrev i en meddelelse
> hej ng
>
> jeg er træt af at se på mit telmore logo på min nokia 6230 hvordan fjerner
> [...]

Ind via din wap på xgryde.dk/wap.wml og hent blank logo tror jeg der står.

Sådan har jeg gjort et par gange

hamselv herfra
--
www.dkmc.dk