Varmeproblemer
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-06-05 18:02

Hej

Når jeg sidder her ved min PC, er der umådeligt varmt i rummet. Det har
der ikke tidligere været, og jeg har ikke ændret min PC konfiguration,
så den kører nok som den skal... Hvad kan der være galt?

Jeg har en mistanke om at det måske kan være solen der er problemet...
Nogen der har erfaringer med at prøve at slukke for den eller lign.?

MVH: Esben

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-06-05 18:31

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har en mistanke om at det måske kan være solen der er problemet...
> Nogen der har erfaringer med at prøve at slukke for den eller lign.?

Du skal bare gå ind i BIOS'en og slå cool&quiet til. Alternativt kan du
underclocke den, hvis motheruniverset ikke understøtter cool&quiet.

mvh Frank

Fra : andropov

Dato : 23-06-05 18:41

On Thu, 23 Jun 2005 19:30:43 +0200, "Frank K. Jensen"
<mia-frank@_nospam_stofanet.dk> wrote:

>"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

>Du skal bare gå ind i BIOS'en og slå cool&quiet til. Alternativt kan du
>underclocke den, hvis motheruniverset ikke understøtter cool&quiet.

Underclock den til 200 mhz så får han vist heller ikke pascal
programmerings problemer :)

Fra : Sune

Dato : 23-06-05 19:02

On Thu, 23 Jun 2005 19:01:45 +0200, Esben von Buchwald <use-net@rem_oVe-amokk.dk> wrote:

>Jeg har en mistanke om at det måske kan være solen der er problemet...
>Nogen der har erfaringer med at prøve at slukke for den eller lign.?

Slukke for solen?
Nej, det har jeg ikke prøvet.

Mvh
Sune

Fra : Jens G

Dato : 23-06-05 21:54

> [...]

>Jeg har en mistanke om at det måske kan være solen der er problemet...
>Nogen der har erfaringer med at prøve at slukke for den eller lign.?

Solen er vist den orange tingest der hænger et stykke oppe i luften?

Man kan ikke slukke manuelt for den. Den kører på et automatisk
tænd/sluk ur, som er noget upålideligt hen over året.

Eneste mulighed er vist at leje en sky til at sætte imellem den og
dig.
Hvor såda nen kan lejes ved jeg ikke, men prøv at søge på Google.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært

Fra : K.