tiscali/tele2.dk adsl/port25 klage
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-06-05 14:12

Heysan

Måtte lige dele med jer, jeg forsøger som tiscali erhvervskunde at klage
over deres forsøg på at lukke min port25 - sender så en mail til deres
kundesupport der naturligt nok intet kan gøre - jeg ønsker så at få min
klage sendt videre i systemet da jeg ellers vil flytte alle kundeforhold til
andre selskaber (ikke kun pga port 25 dog)

Hvad lyder svaret fra en internetvirksomhed, vi er ikke istand til at
modtage din skrivelse elektronisk - hvis du ønsker at klage over os skal det
ske på snailmail... ohh velkommen til 2005 tiscali - jeg er straks mere tryg
ved dem som virksomhed det virker virkelig som om de er gearet til at støtte
evt virksomheder jeg måtte skaffe forbindelser til..

Nå ud i solen ..