At opdattere andre vinduer med window.show~
Fra : Christian Heyn

Dato : 23-06-05 13:45

Hej Alle der kan hjælpe mig

På min side index.php har jeg en serie links. Brugerne kan
tilføre links. Det gøres ved at klikke på "tilføj link" i menuen.
Så aktiveres en funktion der starter en dialog med brug af
window.showModalDialog("insert_link.php","","DATA_OM_DESIGN_AF_DI
ALOGBOKS") data indføres og "insert_link_ex.php" åbnes (fra
dialogboksen) og data indsættes i DB. Så langt så godt.
Problemet opstår når jeg vil opdatere index.php i hovedvinduet
fra dialogboksen (som altså indeholder siden
"insert_link_ex.php") og evt. opdatere med
"index.php?OPLYSNINGER_OM_FEJL_I_OPDATERING".
Mere generelt - hvordan opdaterer jeg en side fra en dialogboks?
Jeg kan desvære ikke vise koden da den ligger på en lokal server.

God sommer fra Christian Heyn

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne