fugl i soveværelset
Fra : Battlefield´s

Dato : 23-06-05 12:47

Hej
Jeg må lige prale af mine meget lydige dyr
Her til morgen, før jeg var stået op og lå og hyggede mig med mine to katte
og to hunde i soveværelset, lød der pludselig en underlig baskelyd fra
vinduet. Men da vinduet kun stod en lillebitte smule på klem, troede jeg
ikke der kunne komme en fugl ind. Men det kunne der altså alligevel!!!
Pludselig fløj en lille fugl ind, ja, den nærmest kravlede ind ad den lille
sprække og landede på gulvet, jeg fløj op af sengen samtidigt med at jeg
råbte et højt NEJ!!!
Den ene kat røg ned under sengen af bare skræk, den anden stoppede (hun var
på vej hen til vinduet) og begge hunde så ud som om de havde gjort noget
forkert
Fuglen tog en flyvetur rundt i værelset og fløj så heldigvis hen til vinduet
igen, som jeg skyndte mig at åbne på vid gab. Fuglen fløj ud, og jeg kunne
(lettere rystet) rose mine lydige dyr
Sikke et held at det skete mens jeg selv var i værelset.
Hilsen Vibeke

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 23-06-05 15:51

Battlefield´s wrote:
> [...]
> sprække og landede på gulvet, jeg fløj op af sengen samtidigt med at jeg

Hehe, du kunne lige for dit indre blik se fuglen blive jagtet rundt i
soveværelset og skide over det hele af bare skræk?

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-06-05 17:02

"Jens C. Hansen" <dsl.175519@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse
> Hehe, du kunne lige for dit indre blik se fuglen blive jagtet rundt i
> soveværelset og skide over det hele af bare skræk?
Hej
Tjah.. det havde nu gjort mindre, næh.. det jeg frygtede var at mine to
ultra-hurtige siamesere skulle fange den stakkels fugl.
Hundene er jagthunde, så de kunne såmænd også finde på at hapse fuglen.
Hilsen Vibeke

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 23-06-05 19:01

Battlefield´s wrote:
> [...]
> ultra-hurtige siamesere skulle fange den stakkels fugl.
> Hundene er jagthunde, så de kunne såmænd også finde på at hapse fuglen

Jaja, men det udelukker desværre ikke førnævnte situation, med deraf
følgende kaos :/