Indtastning af Serienr. i C5
Fra : Niels Clausen

Dato : 23-06-05 10:11

Jeg sidder her med et lille problem
Jeg er igang med at installere concorde C5 v. 1.8 men problemet er at
efter jeg har installeret det og indtastede serienr. og så går ind i
programmet står den stadig som C5Demo og har åbenbart ikke accepteret
mit serienr. så er det mit spørgsmål er, hvordan kan jeg ændre dette??

På Forhånd Tak
MVH
Niels

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-06-05 11:18

Niels Clausen wrote:
> [...]
> programmet står den stadig som C5Demo og har åbenbart ikke accepteret
> mit serienr. så er det mit spørgsmål er, hvordan kan jeg ændre dette??

Hvad står der i den medfølgende manual?
Der skulle gerne en beskrivelse på hvordan du slizer installationen

- Peter

Fra : ///M

Dato : 23-06-05 23:10

"Niels Clausen" <nielsclausen@gmail.com> wrote in message
> [...]
> programmet står den stadig som C5Demo og har åbenbart ikke accepteret mit
> serienr. så er det mit spørgsmål er, hvordan kan jeg ændre dette??

Kan man overhovedet købe en C5 uden support-aftale? Jeg ville mene det var
et F.A.Q spørgsmål til produktet ellers - måske det står på deres www

--
///M

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-06-05 06:36

"///M" wrote

> Kan man overhovedet købe en C5 uden support-aftale? Jeg ville mene det var
> et F.A.Q spørgsmål til produktet ellers - måske det står på deres www

Det står i manualen sidst jeg havde fat i C5 (6 år siden)
Ved ikke om MS har ændret dette

- Peter