Jeg har brug for lidt hjælp.
Fra : Britta Larsen

Dato : 23-06-05 05:19

Hej alle sammen

Nu har min hunkat været så sød at fange en masse fluer men i går da jeg kom
hjem har hun vist også selv været en tur i vores fluefanger (dem der hænger
ned fra loftet) Der er ikke gift i dem, men jeg kan bare ikke få vasket det
stas ud af pelsen på damen.
nogle gode råd?

Og Billy og Mille virker pt til at være uvenner, men jeg har en mistanke om
det var da Billy have en lille springtur for leden dag der gør madamen lidt
sur og u hvor hun er blevet vasket lugter hun jo fremmet.

M.v.h.

Britta Trab

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 08:54

"Britta Larsen" <britta@trab.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hænger
> ned fra loftet) Der er ikke gift i dem, men jeg kan bare ikke få vasket

Hvis det ikke er en kat der bruges til udstilling, så klip pelsen af på det
berørte område. Stadset er hverken til at skure eller børste af. Og pelsen
vokser ud igen ;)

Tina

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 23-06-05 09:13

> [...]
lidt
> sur og u hvor hun er blevet vasket lugter hun jo fremmet.

Hmmm....ved altså ikke om det virker. Men er det ikke sådan en slags voks?
For det kan i hvert fald fjernes med olie (madolie f.eks.). Det er da et
forsøg værd, og ganske uskadeligt hvis det ikke virker .

M.v.h. Helle.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 09:22

> [...]
hænger
> ned fra loftet) Der er ikke gift i dem, men jeg kan bare ikke få vasket

Prøv og smør området ind i margarine og se om det kan tage det. Ved ikke
lige om margarine virker på det klistrede stads, men det skulle være godt
til at tage maling og lignende, som en uheldig kat, kan have fået smurt sig
ind i.

Eller er der vel ikke andet for end at klippe pelsen på katten, det
pågældende sted.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri