Køb af nytj.....Hvor ?
Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-06-05 22:39

efter et indbrud skal jeg have købt mig en ny fisketaske med indhold -
Alt fra hjul over spinnere til Powerbait.
Hvor får jeg mest for mine penge ? - Er det stadigvæk billigst at tage
til Pørkson ?
Eller hvad med sportdres.dk ? - Det ligner nogle kanon tilbud, specielt
på hjul.

Mvh
Søren

Fra : Kykeligekurt

Dato : 22-06-05 23:01

Hvis det er den tyske grej butik der liger i Rosenkrans lige Rudbøl Grænse
så har jeg hørt at den har lukket.

Fra : doris og jørgen

Dato : 23-06-05 11:50

ring til de forskellige forretninger og hør hvor mange % de vil give dig det
gjore jeg for mange år siden og fik ca. 20 % i hvidove sport

jørgen

Fra : M Jensen

Dato : 23-06-05 15:21

Hej Søren...

Du skulle prøve Rødovre sport på Roskildevej lige ved Damhussøen. De har en
hel butik fyldt med, normalt, rigtig gode tilbud og så er de altid til at
snakke med når man skal købe meget på en gang.

Mvh

M jensen

Fra : Pastoren

Dato : 25-06-05 12:46

Pørksen sport er lukket for ca 3 uger siden , desværre

Fra : Paludan

Dato : 26-06-05 09:40

du kan jo også kigge her

dk.marked.privat.lystfiskeri