Ny Hjemmeside
Fra : Johnny

Dato : 22-06-05 20:49

Hejsa

Arbejder lidt med en hjemmside, der generelt skal omhandle fiskeriet på Fyn,
er ikke den store webdesigner, men vil meget gerne havde lidt input til
siden, og også gerne lidt ris og ros
www.fiskepladsen.dk håber i giver jeres mening til kende.

Johnny

Fra : Frandsen

Dato : 27-06-05 08:36

"Johnny" <johnny@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> [...]
Fyn,
> er ikke den store webdesigner, men vil meget gerne havde lidt input til

Designet er okay pænt. Domænenavnet signalerer intet om Fyn. Jeg er
efterhånden træt af gallerier, der viser billedet i et nyt vindue, som man
skal lukke ned igen og igen og igen.... Jeg kunne godt tænke mig en
funktion, hvor man kan bladre i billederne i samme vindue. Jeres forum er
dræbende langsomt, og springer ud af design. Det glæder mig, at den
tilsyneladende virker og ser okay ud i firefox.

Fra : Johnny

Dato : 27-06-05 19:12

Hejsa
Tak for kritikken, som jeg skrev, er jeg ikke stor webdesigner, med hensyn
til forum, så ved jeg ikke noget om det, der er en anden der har sat det op
for mig, domænenavet valgte jeg fordi det signalere fiskeri og fordi der er
andre fiskesider der har fyn i navnet, og med hensyn til galleri så var det
lige det eneste jeg kunne, men den anden ide er slet ikke så tosset.

Johnny

Fra : enrico

Dato : 01-07-05 13:22

Jeg vil ikke være så hård i min kritik, som den foregående.

Jeg synes, det er en smuk side, med en god farveholdning. Nem at
manøvrere på - enkel og overskuelig.

Jeg synes, den er flottere end så mange andre fiskehjemmesider, man
har set.

-enrico

Fra : Johnny

Dato : 02-07-05 07:30