tele2 problemer
Fra : Jesper H. Hansen

Dato : 22-06-05 19:18

Jeg må desværre også efter flere års svoren tilhænger af Tele2 melde mig
under fanerne af utilfredse kunder. Jeres support og information omkring
driftsstatus er under al kritik, senest i dag har jeg ikke kunne modtage
mails fra kokken 13.00 og frem. Efter at have ventet som nummer 8 og nedad i
køen kommer man frem til en medarbejder som kan meddele at der vistnok er
problemer med en server ved get2net, vi er nogle stykker som nok mente at
det ville være relevant at meddele i driftsstaus, så vi kunne bruge de 20
minutter til noget andet. Tele2 i er nu havnet i samme kategori som TDC.

vh

Jesper

Fra : J

Dato : 22-06-05 21:34

Jesper H. Hansen wrote:
> Tele2 i er nu havnet i samme kategori som TDC.

TDC har færrest klager i landet, Tele2 har flest??

/Jan

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-06-05 15:03

"J" <net@net.net> wrote in message

> TDC har færrest klager i landet, Tele2 har flest??

TDC har naturligvis flest klager i landet, idet de er klart markedsleder
Er svært at gøre alle glade og alle laver fejl..

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 23-06-05 15:03

"Jesper H. Hansen" <jelahorn@get2net.dk> skrev:

> Tele2 i er nu havnet i samme kategori som TDC.

Øh?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : _paul

Dato : 23-06-05 22:29

"Jesper H. Hansen" <jelahorn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kritik, senest i dag har jeg ikke kunne modtage mails fra kokken 13.00 og frem.

Jeg har også i den sidste tid lagt mærke til at en del email først kommer flere timer
efter de blev afsendt. Mon det er bigbrother som skal tjekke alt før et vist besøg. Jeg
glæder mig til det er overstået.

Fra : Lars Andersen

Dato : 09-07-05 09:52

Så vidt jeg ved er der problemer løst, alt skulle fungere fint igen.

synes dog det er bemærkelse værdigt med folk der siger jeg har været kunde,
ved dem i mange år nu har jeg haft problemer i nogle dage og nu er jeg sur
og skifter udbyder..
det er jo noget pjat er med man dem er man det ogs imodgang alle udbydere
kan have problemer, også TDC/CC/T2 eller hvem der nu måtte være..

vær loyal det kan betale sig :)