bios opdate på asus p4c800-e deluxe
Fra : Thomas Hansen

Dato : 22-06-05 15:02

hvordan gør jeg det??
jeg har hentet den nyeste bios og afudos 211
men hvordan eller hvad skal jeg skrive ude i dos for at få den til at æde
den nye bios??

håber der er nogle der kan hjælpe mig :)

mvh thomas

Fra : JK

Dato : 22-06-05 15:25

On Wed, 22 Jun 2005 16:02:16 +0200, "Thomas Hansen"
<hej.med.dig@viggo.dk> wrote:

> [...]
>den nye bios??
>
>håber der er nogle der kan hjælpe mig :)

Der er flere muligheder:

- fra DOS
- fra windows

Hvorfor downloader du ikke nyeste asusupdater fra:

ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/BIOS_FLASH_UTILS/

asusupd60701.zip

Det virker som regel, når man bruger den nyeste. Du kan få programmet
til at pege på den hentede bios-fil på harddisken

I DOS folderen finder du Aflash. Den plejer jeg at bruge (kender ikke
afudos).

Bios:
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_478/INTEL_Chipset/i875p/P4C800-E_Deluxe/

mvh

John

Fra : Thomas Hansen

Dato : 22-06-05 17:18

"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bios:
> ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_478/INTEL_Chipset/i875p/P4C800-E_Deluxe/

mange tak nu køre det :)