Trust Wireless Scroll Tablet 1200-V2
Fra : graulund@gmail.com

Dato : 22-06-05 14:10

Jeg har lige modtaget ovenstående hardware, men jeg har et problem.

Den vil KUN fungere i mus funktion (relative) hvilket er problematisk
når jeg skal tegne... når jeg sætter den til pen funktion (Absolute)
så sker der ikke en bjælde, dog slår den ind imellem over i
Absolute, men det er sjældent... og meget pludseligt.

Nogen der har et godt råd ?

Venlig Hilsen
Kenneth Graulund

Fra : Rado

Dato : 22-06-05 18:01

On 22 Jun 2005 06:10:25 -0700, graulund@gmail.com wrote:

> [...]
>så sker der ikke en bjælde, dog slår den ind imellem over i
>Absolute, men det er sjældent... og meget pludseligt.

Har selv lignende problemer med en Medion - er nødt til af og til at
banke pennen mod bordet for at få den over i Absolute. Den anden (jeg
købte to) virker fint nok.

Om det så også er problemet hos dig er jo selvfølgelig ikke sikkert.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein