S/E K750 tastaturlås med sikkerhedskode
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 12:57

Jeg overvejer at købe en K750, men jeg vil lige være sikker på, at den
understøtter ovenstående.

På min Nokia 6230 kan man låse tastaturet, så det kun kan låses op med en
sikkerhedskode. Dermed sikres det, at andre ikke kan misbruge ens telefon
til opkald mm.

Kan K750 noget tilsvarende?

På forhånd tak!

Claus

Fra : HBS

Dato : 22-06-05 13:10

hej
Der er både automatisk tastetur lås og telefonlås på den, har en selv, fed
tlf

HBS

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 13:52

Tak for svaret, men betyder automatisk tastatur lås, at der ikke kan ringes
op fra telefonen uden en kode?

Claus

Fra : HBS

Dato : 22-06-05 15:25

hej

Der står det her i manualen ...

Telefonlåsen beskytter telefonen mod uautoriseret brug, hvis den bliver
stjålet, og sim kortet udskiftes.
Hvis du glemmer din nye kode, skal den inleveres hos din sony ericsson
forhandler..

hbs

Fra : ///M

Dato : 22-06-05 16:33

Claus wrote:
> Tak for svaret, men betyder automatisk tastatur lås, at der ikke kan
> ringes op fra telefonen uden en kode?

Nej!
Tastaturlåsen modvirker at man kan ringe op til nogen ved et uheld mens
telfonen ligger i ens lomme.
Telefonlåsen virker som du ønsker, at man ikke kan ringe fra den uden først
at have trykket den ind.

///M

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 09:18

Okay, det lyder fint.

Jeg troede dog kun at telefonlåsen fungerede, hvis man forsøgte at skifte
SIM-kort i telefonen? HBS citerede fra manualen:

"Telefonlåsen beskytter telefonen mod uautoriseret brug, hvis den bliver
stjålet, og sim kortet udskiftes."

Det jeg ønsker er jo, at man kan låse telefonen ved at taste en
tastekombination dog uden helt at slukke telefonen. Er det muligt med K750?

Mvh. Claus

Fra : ///M

Dato : 23-06-05 09:23

Claus wrote:
> [...]
>
> Det jeg ønsker er jo, at man kan låse telefonen ved at taste en
> tastekombination dog uden helt at slukke telefonen. Er det muligt med

Jeg gi'r op :)
Ja, for pokker.

///M

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 09:37

> Jeg gi'r op :)
> Ja, for pokker.
>
> --
>
> Mvh
> ///M

Okay, tusind tak for hjælpen.

Jeg ville bare gerne have det slået fast med syvtommer søm, inden jeg
investerer :)

Mvh.
Claus

Fra : HBS

Dato : 23-06-05 11:12

hej claus

Du kan lave din egen kode på tasteturlåsen, f.eks 1234 , og den skal så
bruges hver gang tlf'en skal ringes fra, og bliver den tabt, stjålet ja så
kan den ikke bruges med mindre man har koden

hbs