Selvbyg af klatremiljø - gode råd ønskes
Fra : Ida

Dato : 22-06-05 10:08

Hej Alle

Det er lykkedes mig, at tigge mig til nogle af de plastrør, der er inden i
de store tæpperuller og planen er nu, at de skal beklædes med sisal og
sættes op som klatremiljø.
Sisal har jeg og en god plan til, hvordan det skal sidde fast..så langt så
godt.

Rørene er lange nok til, at de kan gå fra gulv til loft og mit spørgsmål er:
hvordan sulen klarer jeg at holde dem oprejst og stabile på en smart og bare
lidt nydelig måde ?

Jeg forestiller mig, at jeg nok kommer til at benytte en form for beslag,
der holder dem fast til væggen, men hvad med top og bund ?

Om nogen har forsøgt sig med dette projekt før, eller blot er fyldt med gode
idéer, så hører jeg meget gerne fra jer

Ida

--

www.maine-coons.dk
Nu med killinger

Fra : Piea

Dato : 23-06-05 19:51

tag et kig på min hjemmeside

www.123hjemmeside.ragdoll
der er en lille guide samt henvisning til selvbyg af kradsetræer under fanen
kradsetårn

Fra : Ida

Dato : 24-06-05 20:58

--

"Piea" <pvs81@fjerndetteher.mailme.dk> skrev i en meddelelse
> tag et kig på min hjemmeside
>
> www.123hjemmeside.ragdoll
> der er en lille guide samt henvisning til selvbyg af kradsetræer under
> fanen kradsetårn

Hejsa

Lige præcis den model, det er den jeg har ønsket mig længe - der er indkøbt
både stiksav og sisal, men det har efterhånden samlet støv et år eller mere

I tankerne fejler hverken min kreativitet eller mine håndværkerevner noget,
men jeg må sande, at der er naturlige begrænsninger for begge og derfor vil
jeg starte blødt op med sisalbeklædte rør .. det er da i hvert tilfælde
planerne indtil videre

Mine komplimenter til både jeres selvbyggede miljø og ikke mindst den
underskønne kat jeg blev mødt af på jeres forside

Ida

www.maine-coons.dk
Nu med killinger