Mangler PDM 3.0(3) til Cisco PIX 501
Fra : Jens Bruun

Dato : 22-06-05 08:28

Der er en dokumenteret fejl i PDM 3.0(2) og tidligere versioner i
kombination med nyere versioner af Java Runtime. Jeg forsøger derfor at
finde en version 3.0(3) af PDM. Det kræver serviceaftale at få lov til at
downloade nye versioner af Cisco-software, men jeg har ladet mig fortælle,
man har fri service på Cisco-produkter de første tre måneder. Er dette
korrekt? Hvis ja, hvordan pokker får man registreret produktet? Hvis nej,
hvordan pokker får jeg fat i en nyere version af PDM?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 06/11/05)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-06-05 22:57

On Wed, 22 Jun 2005 09:28:27 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> hvordan pokker får jeg fat i en nyere version af PDM?

Kontakt din forhandler, selvfølgelig.

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-06-05 10:23

> Kontakt din forhandler, selvfølgelig.

Har ingen. Skal blot tilgå den hos trediepart, der har købt den hos Atea,
som ikke just er verdens letteste at trænge igennem hos.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 23-06-05 10:50

On Thu, 23 Jun 2005 11:23:22 +0200, "Jens Bruun"

Du har mail.

-A

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-06-05 19:19

> Du har mail.

Nope

Jeg kan også fanges på jens (at) bruun punktum com.

Fra : Lasse B. Jensen

Dato : 23-06-05 21:29

Nu har du mail på den så

Fra : Lasse B. Jensen

Dato : 23-06-05 06:47

Kan hentes fra cisco.com hvis du har cco login. Ellers kontakt forhandleren.