OT - Til Benny Mortensen 9700
Fra : Carina Graversen

Dato : 22-06-05 07:37

Hej Benny.

Jeg har prøvet at skrive privat til dig et par gange, men da du ikke har
svaret, prøver jeg lige her...

Jeg har et par Anders Hallgren bøger til dig som tak for lån af billedet -
jeg skal f.eks. til Hvorup og træne i aften (er nok derovre 16:00 - 21:00),
hvis dig eller Ulla har mulighed for at komme forbi og hente bøgerne ???

- Ellers må vi lige finde et andet tidspunkt

Hilsen
Carina

- - -
Min hund
http://www.workingdogs.dk/malinois

Danske redningshunde - I Aalborg...
http://www.redningshund.dk/aalborg/

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 22-06-05 10:24

"Carina Graversen" <ina@redningshund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis dig eller Ulla har mulighed for at komme forbi og hente bøgerne ???
>
> - Ellers må vi lige finde et andet tidspunkt

Hej Carina

Hvad der er gået galt, kan jeg ikke sige, for min mailadresse er den samme
som den altid har været, men sådan er det med elektronik, det er upålideligt
.... Vil prøve at se om jeg kan finde en undskyldning for at komme, og
er vi rigtigt heldige, kommer strudsen jo nok med..

M.V.H....Benny..
Som også er lidt OT