erfaringer med nokia 6600 som navigator sø~
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 21:23

Hej alle,

jeg vil ud og have mig en navigator,og overvejer lidt en rout66 og en nokia
6600 frem for en Ipaq lomme pc med Tomtom

er der nogle der har nogle erfaringer med dette, så vil jeg meget gerne høre
om dem.

mvh Morten

Fra : [7400] René

Dato : 22-06-05 20:24

"Morten Dall Darmer" <mrnews (a) tiscali.dk> wrote in message ...
> [...]
> 6600 frem for en Ipaq lomme pc med Tomtom
>
> er der nogle der har nogle erfaringer med dette, så vil jeg meget gerne

Hej har samme overvejelser..... "lytter med"
mvh
René

Fra : Jesper

Dato : 26-06-05 08:51

On Tue, 21 Jun 2005 22:23:01 +0200, Morten Dall Darmer wrote:

> [...]
> 6600 frem for en Ipaq lomme pc med Tomtom
>
> er der nogle der har nogle erfaringer med dette, så vil jeg meget gerne høre

Dette er jo ikke helt det samme, men jeg kan da sige, at jeg har brugt
Tomtom Citymaps til 6600 på en 6260 i et stykke tid, og det virkede fint.
Jeg formoder derfor at det også virker fint på en 6600, eftersom
programmet jo er beregnet til den telefon.

Jeg havde ikke noget GPS-modul tilsluttet, så den del af funktionaliteten
kan jeg ikke sige noget om. For mig var det nærmest som et lille
Kraks-kort der kunne være i lommen.

hilsen
Jesper