SpinEdit
Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 19:10

Ifølge Per Amdal Steffensens bog Delphi 4 programmering, er der et
komponent, der hedder SpinEdit. (En editboks siddende til venstre med en pil
op samt en pil ned siddende til højre.). Komponentet bliver bl.a. brugt i
tekstbehandlingsprogram til at sidde på værktøjslinien og styre
skriftstørrelsen.

Her kan man vælge at indtaste en størrelse i editboksen eller man kan ændre
størrelsen med pilene.

Men i min Delphi 6,0 PE har jeg problemer med at finde denne komponent.

Jeg kan kun finde UpDown, men her er der kun pilene, men ingen editboks.

Findes SpinEdit ikke længere eller gemmer den sig blot godt?

--
/HL

Fra : Finn Bindeballe

Dato : 21-06-05 21:03

hej..

har godtnok ikke lige den version, men paa min D7 er den paa 'samples'
siden... og der mener jeg ogsaa den er i D6....

/F

Fra : Harald

Dato : 21-06-05 21:06

"Hans Larsen" <Nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan kun finde UpDown, men her er der kun pilene, men ingen editboks.
>
> Findes SpinEdit ikke længere eller gemmer den sig blot godt?

Kik under Samples

/HK