Port forwarding på Cisco 677 ?
Fra : Jakob M

Dato : 21-06-05 14:41

Jeg skal have åbnet for 4662TCP og 4672UDP portene på min Cisco 677 router,
og vil gerne være 100% sikker før jeg går i gang.
Det der med at logge på, enable, write og reboot har jeg styr på, det er
selve NAT kommandoen jeg er ikke er helt 100 på.

Skal jeg skrive:
set nat entry add xxx.xxx.xxx.xxx 4662 tcp
set nat entry add xxx.xxx.xxx.xxx 4672 udp

hvor xxx.xxx.xxx.xxx er min IP adresse ?.
Jeg har kigget på
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Cisco/Cisco677/default.htm
uden at blive 100% sikker.

Mvh
Jakob

Fra : Martin Schultz

Dato : 21-06-05 15:50

Jakob M <smoelf@gmail.com> skrev 2005-06-21:
> [...]
> set nat entry add xxx.xxx.xxx.xxx 4662 tcp
> set nat entry add xxx.xxx.xxx.xxx 4672 udp
>
> hvor xxx.xxx.xxx.xxx er min IP adresse ?.

Ja, men det skal være din lokale IP adresse du bruger.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : Jakob M

Dato : 21-06-05 20:51

> Ja, men det skal være din lokale IP adresse du bruger.

OK, tak.

Mvh
Jakob