Spar 60-85% på internationale MOBILsamtale~
Fra : Hans Jorgen Nielsen

Dato : 21-06-05 12:01

Her er en nyhed på vej
=======================
Brug din egen mobiltelefon når du er på rejse/ferie i udlandet - og
spar automatisk op til 60-85 % på dine telefonopkald til familie og
venner i udlandet. Gælder også for opkald fra Danmark til udlandet.
Det koster ikke noget. Helt Gratis.

Og det bedste:
===============
Ingen ændringer af : telefonnummer, simkort, operatør - og så helt
gratis
Lyder interessant ?
Tilmeld dig fra dette link : http://rscom.org/eng/1global.php

---

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-06-05 12:50

Hans Jorgen Nielsen skrev:

> Her er en nyhed på vej

Såh?

Klik på "How we work" og man læser:
Only registered customers can benefit from our low prices, and
earnings.

Klik på "FAQ":
Believe it or not, we will write history here.
The package we offer our customers are unique

Klik på "News" og der kommer en hjemmestrikket historie om en
datter der er så glad for fidusen.

Klik på "About us":
Only registered customers can benefit from our low prices, and
earnings.

På et tidspunkt fandt jeg også denne note, men den kan jeg ikke
hitte igen:
A registered customer have a lot of benefits, and ways of
earning. To find out more, contact your host.

Hjemmesiden er meget ufærdig og fortæller intet om hvad der
foregår.

Det lugter af pyramidefidus.

--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/   Fiduso: http://fiduso.dk/

Fra : TBC

Dato : 25-06-05 03:10

> Det lugter af pyramidefidus.

Måske, men det minder mig om at jeg i dag på Åboulevarden i nærheden af
jagtvej (Kbh) faktisk stødte på en stor komerciel banner reklame for et
koncept i forbindelse med billige udlandspriser, med et andet selskabsnavn
jeg ikke lige i forvjen kendte, eller kan huske. Så måske er der et koncept
med billigere udlandstakter på vej, grundet IP-telefoni terminering eller
andet?

Det var noget med 67 øre for opkald i Danmark, og meget billige takster til
udlandet (typisk pænt under 1 kr i de reklamerede eksempler)

TBC

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-06-05 10:24

TBC skrev:

> [...]
> med billigere udlandstakter på vej, grundet IP-telefoni terminering eller

Jeg kan ikke lige se hvad det har med at pseudofirma at gøre.

Fra : TBC

Dato : 26-06-05 13:26

> Jeg kan ikke lige se hvad det har med at pseudofirma at gøre.

Forhåbentligt intet.

Det har i bedste fald noget med topic/emnelinjen at gøre

Pointen er blot at måske er der et koncept med billigere udlandstakter på
vej?

TBC

Fra : TBC

Dato : 11-07-05 00:18

> [...]

Det har i bedste fald noget med topic/emnelinjen at gøre

Pointen er blot at måske er der et koncept med billigere udlandstakter på

Opdatering: Nu var jeg lige forbi Åboulevarden igen, og så at det med de
billige udlandstakster var rigtigt nok. Firmaet findes
http://www.lebara.dk/price.html og lader ikke til at have noget med
Pyramidefiduser at gøre, men måske nok snarere med mobiltelefoni parret med
ip-telefoni?

TBC

Fra : Nicky Precht

Dato : 28-06-05 18:37

Hans Jorgen Nielsen (slet BJ1TJ) wrote:
> [...]
> spar automatisk op til 60-85 % på dine telefonopkald til familie og
> venner i udlandet. Gælder også for opkald fra Danmark til udlandet.

<snip fra siden>
NB! Only Sweden and Norway are ready for pre registering,
</snip>

Så vi kan vist ikke bruge det til noget...

/Nicky