Farvestyring på printer
Fra : Jacob & Susanne

Dato : 02-06-01 17:00

Halløj,

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig med et lille problem jeg har
når jeg udskriver billeder på min Lexmark 3200. Billederne bliver alt
for røde, og ligner iøvrigt overhovedet ikke de farver der er på
skærmen. Jeg har oven i købet anvendt en original farvepatron.

Altså udskriften ligner ikke skærmbilledet, og derfor er det enormt
svært at korigere farverne da jeg er nødt til at udskrive hver gang jeg
har ændret en smule.

Håber der er nogen der kan være behjælpelige.

Jacob