Ny CV
Fra : T. Hartung

Dato : 20-06-05 20:58

Har købt ny cv - Hobbyen har tjent os god i mere en 11 år - men børnene (de
unge?) er blevet store - nogle gange for store både til køjer og til camping
med far og mor - så nu er det en CV for os !!

Det gik lidt stærkt var ikke planlagt men fandt pludeslig den rette og så
.... ja kunne lige nå det inden sommerferien )))

Fik den i onsdags !

http://www.sitecenter.dk/hartung/knaus500fu/

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Sparvath [8210]

Dato : 20-06-05 21:35

"T. Hartung" <t.hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det gik lidt stærkt var ikke planlagt men fandt pludeslig den rette og så
> ... ja kunne lige nå det inden sommerferien )))

Hold da kæbe !
Tillykke med den !

Købt i Tyskland ?

ivan, århus v

Fra : T. Hartung

Dato : 20-06-05 22:22

"Sparvath [8210]" <ivan.sparvath@DAMNSPAMstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tillykke med den !

Takker

> Købt i Tyskland ?

Nej - Ålborg / Klarup
--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Højby

Dato : 21-06-05 07:55

Hvor er airconditionen??

Lars.

Fra : T. Hartung

Dato : 21-06-05 22:29

"Højby" <odensegalaxy@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor er airconditionen??
>
> Lars.

Aircon er valgt fra. Den har vi ikke brug for her i landet (derfor
vinterpakken ) - og i Italien hvor man kan have brug for Aircon - ja der
er der ikke altid strøm til at trække den. Desuden så støjer aircon også -
vi valget "fattigmands udegaven" Air-mix - der sammen med Hekien smider en
del varme ud.

Havde faktisk også kik på Alko elektrisk støtteben - men der stod hun godt
nok af - måtte nøjes med Big-Foot støttepladerne )

T. Hartung
VW Passat 1.8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : J S L

Dato : 22-06-05 09:21

"T. Hartung" <T.Hartung@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> vi valget "fattigmands udegaven" Air-mix - der sammen med Hekien smider
en
> del varme ud.

Hej T!

Har faktisk tænkt mig at sætte en HekiII i vores nye Adria 562 UP. Men
nu
hører jeg der er mange der siger, at der bliver kanon varmt i vognen pga.
Heki'n klare glas. Du havde det da i din gamle vogn el. hvad??? er det
noget
du har bemærket?.

Jai-Lau
Volvo 245 GLI Stc.
Adria Unica B 562 UP Exclusive
TomTom 5 Nav

Fra : T. Hartung

Dato : 22-06-05 17:11

"J S L" <JSL@JSL.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hører jeg der er mange der siger, at der bliver kanon varmt i vognen pga.
> Heki'n klare glas. Du havde det da i din gamle vogn el. hvad??? er det

Joooo havde fået monteret Heki i den gamle vogn - og det kan jeg anbefale -
som at få en ny vogn - masser af lys !!

Nej jeg mærkede ingen forskel og skulle der være en forskel så kun lidt
varme når lyset ramme en - den store forskel er snare at man meget nemmere
kan få varme ud af vognen - op med Heki og varmen forsvinder.

Gør det !!

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 22-06-05 20:14

> [...]
> varme når lyset ramme en - den store forskel er snare at man meget nemmere
> kan få varme ud af vognen - op med Heki og varmen forsvinder.

Ellers har der da været rullegardin indbyg´get i alle de Heki II'ere jeg har
set.
Så kan man vel bare trække for hvis solen varmer for meget - for en gangs
skyld

Vi har selv overvejet det meget - og gør det stadig...

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller

Fra : T. Hartung

Dato : 22-06-05 21:59

"Jesper Hedegaard" <ja-til-spam@spammers.un> skrev i en meddelelse

> [...]
> har set.
> Så kan man vel bare trække for hvis solen varmer for meget - for en gangs

Rigtig - det er der også både myggenet og mørklægning. Myggenettet tager
også af for solen.

> Vi har selv overvejet det meget - og gør det stadig...

Som sagt kan kun anbefale det - vi var/er meget glade for Hekien - gir meget
lys i vognen - og det man kan se ud på himlen - både sol, nat og regn - vi
gentog tit at det var godt vi gjode det - koster ca. 4.500 monteret.

--
mvh.

T. Hartung
VW Passat 1,8T - Knaus 500 FU
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Søren

Dato : 24-06-05 11:53

> [...]
> meget lys i vognen - og det man kan se ud på himlen - både sol, nat og
> regn - vi gentog tit at det var godt vi gjode det - koster ca. 4.500

Jeg er mere spændt på hvad du siger til den fabriksinstallerede gulvvarme.
Men det kommer jeg jo nok til at vente ind vinter med at høre.

Fra : T. Hartung

Dato : 24-06-05 14:18

"Søren" <nospam_svu@ccieurope.com> skrev i en meddelelse

> Jeg er mere spændt på hvad du siger til den fabriksinstallerede gulvvarme.
> Men det kommer jeg jo nok til at vente ind vinter med at høre.

hehe - har da haft gang i det - men vejret er jo ret lun pt. - men det kan
mærkes.
Nu vokser træerne desværre ikke ind i himlen og jeg var forberedet -
håbede - men nej desværre. Der er IKKE gulvvarme i hele vognen - gulvvarmen
dækker rundsiddegruppen og det meste af køkkenafd. Dette skyldes at når der
lægges gulvvarme i på fabrikken - ved man endnu ikke hvilken
model/indretning det bliver - derfor er trådene lagt ned "så man er sikker
på" ikke at skulle skrue igennem dem - så der er flere kolde zoner - MEN det
er da meget bedre end før.
--
mvh.

T. Hartung