Driver til printer ?
Fra : Is

Dato : 20-06-05 20:44

Hej

Jeg søger hjælp til at finde den rigtige driver til min printer !

Er det denne NG ?

Printeren er en HP deskjet 5652

og jeg har Win 2000

Erik Isager

Fra : Kristian Andersen

Dato : 20-06-05 21:02

www.hp.dk

--
Kristian

Fra : Is

Dato : 20-06-05 21:20

> www.hp.dk

Og der har jeg været !!

Der er fejl på min udskrivning, og når jeg søger driver til 5652 står der
(kun på engelsk) og jeg vil gerne på dansk .

Der er sådan noget "smart" noget med på CD.en der fulgte med printeren, at
den selv kommer frem med er popup, der spørger om den skal tjekke for
opdatering, og så tjekker jeg, med der resultat at computeren ikke er
tilgængelig nu ! ( og det har den ikke været den sidste uge )

Derfor prøver jeg her !

Erik Isager

Fra : J. A. F. Pedersen

Dato : 20-06-05 21:04

Is skrev:

> Printeren er en HP deskjet 5652
>
> og jeg har Win 2000

Her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?dlc=en&lc=en&product=304442&lang=en&cc=dk&os=181

JAF

Fra : Is

Dato : 20-06-05 21:25

"J. A. F. Pedersen" <freshair@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Her:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?dlc=en&lc=en&product=304442&
lang=en&cc=dk&os=181

og et update tjek giver dette resultat:

HP Printer Check detected the following:
Connected Printer: HP Deskjet 5650/ 5650w/ 5652/ 5655
Operating System: Windows2000
Connection Port: USB

Results:

Printer is not set as default.

» Click here to fix

You are using the latest driver!

Erik Isager

Fra : J. A. F. Pedersen

Dato : 20-06-05 22:08

Is skrev:

> og et update tjek giver dette resultat:
>

> HP Printer Check detected the following:
> Connected Printer: HP Deskjet 5650/ 5650w/ 5652/ 5655
> [...]

Så skal du ind i start, indstillinger, printere, og tilføj printer, så den
bliver din default printer. Prøv så at installere driver fra HP's site igen.

JAF

Fra : Is

Dato : 21-06-05 18:30

> Så skal du ind i start, indstillinger, printere, og tilføj printer, så den
> bliver din default printer. Prøv så at installere driver fra HP's site
igen.

Jeg har idag via butikken hvor den er købt, fået et telefon nr til HP
support, og efter en snak, blev vi enige om at når jeg kom hjem fra arbejde,
skulle jeg maile den fil der var problemer med, så ville han ringe tilbage.
Meget fint ! MEN ØV -- jeg kunne ikke genskabe problemet.

Nå ja, nu er det jo ikke så slemt at printeren udskriver rigtigt

Men tak for svarene

Erik Isager