Søges Nokia 8890
Fra : Jan Pedersen

Dato : 20-06-05 18:48

Hej

Har i det seneste tid ledt med lys og lygte, efter Nokias nok til dato
flotteste telefon

http://www.nokia.dk/phones/8890/

Det er naturligvis en "ny" jeg er ude efter, nogen der kender til en
forhandler med et lille lager ?

På forhånd tak

Jan

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 20-06-05 19:24

Jeg tror desværre du får meget svært ved at finde den ny... men du kan evt.
finde en brugt der fungerer 100% og så købe et nyt cover til den. Det gjorde
jeg for ca. 8 mdr. siden, og så er den helt som ny... og jeg giver dig ret.
Det er den mest stilede telefon til dato... dog med en MEGET begrænset
brugerflade... desværre... Kunne de dog bare lave en i samme klasse... men
vi må jo vente ;)

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 20-06-05 19:31

> Kunne de dog bare lave en i samme klasse... men vi må jo vente ;)

Der er selvfølgelig www.vertu.com (også nokia)... hold da op de er lækre,
men igen - INGEN funktion... men flot design, men desværre også en hamper
pris :)