X problemer
Fra : Dennis Nicolajsen

Dato : 02-06-01 16:34

Hej alle......

Et lille problem jeg have..

Systemet er RH 7.1 og problemet er at jeg har opsat
min XF86Config til to forskellige opløninger :

-----snip-----
# The svga server
Section "Screen"
Driver "svga"
Device "Matrox Millennium II"
Monitor "Eizo T68"
DefaultColorDepth 16

Subsection "Display"
Depth 16
Modes "1280x1024" "1024x768"
ViewPort 0 0
EndSubsection
EndSection
----snip-----

Dem skifter jeg så mellem i X ved ctrl-alt-+/-.
Det virker også godt nok, men i den lave opløsning
er desktopområdet større end det der vises på skærmen,
jeg kan "scrolle" skærmbilledet ved at køre musen til siderne og op/ned.
Men opløsningen ser rigtig ud.

Og så ... ...

Hvordan fjerner jeg denne virtuelle skærm ??

MVH Dennis

Fra : Morten Breum Mikkels~

Dato : 03-06-01 12:38

In article <20010602.173427.165344818.1677@localhost.localdomain>, "Dennis
Nicolajsen" <dn@c.dk> wrote:

> Hvordan fjerner jeg denne virtuelle skærm ??

Desktoppen har altid størrelse som den højeste opløsning, så det, du vil,
kan du ikke.

--
Morten - http://www.sickhumor.dk/
Which is the non-smoking lifeboat?