Skjulte elementer
Fra : PEF

Dato : 20-06-05 17:07

Jeg viser henholdsvis skjuler elementer i en tabel. Det går også udmærket
bortset fra, at det er som om at mellemrummet mellem rækkerne i tabellen
akkumuleres. Det betyder, at des flere rækker der skjules, des større bliver
afstanden mellem to på hinanden synlige rækker, når rækkerne imellem
skjules.

Alt efter elementtype - td, tr table, a eller img - sættes nedenstående
værdier til 0, når de skjules.

element.style.line-height = "0px";
element.style.borderBottomWidth = "0px";
element.style.height = "0px";

Er der nogen som ved, hvordan man kollapser en tabel helt og fuldkommen?

På forhånd tak.

/Peter

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-06-05 09:03

PEF skrev:

> Er der nogen som ved, hvordan man kollapser en tabel helt og fuldkommen?

Display: none; ?

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : PEF

Dato : 21-06-05 09:13

Jeg har løst problemet. Det var et spørgsmål om at benytte
"display:none". Det reducerede endvidere koden med ca. 80%

/Peter

Fra : Leif Erik Sørensen

Dato : 22-06-05 21:34

PEF wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Jeg har løst problemet. Det var et spørgsmål om at benytte
> "display:none". Det reducerede endvidere koden med ca. 80%

Det var da godt DU fik løst problemet.

mmh.

LES

www.aldesign.dk